Bengt2 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Lurer på om det er noen fordeler å kjøpe spill i butikken på cd-plate fremfor å handle hos f.eks Steam. Tenker på å kjøpe COD 4 Endret 21. desember 2007 av bengtostnes
Moderat Bruker Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Rask linje og lang vei til butikken - Last ned Dekorasjon i bokhyllen - Kjoep plata Billigere aa laste ned aa vel? Bare sjekk tjenesten slik at du kan re-laste ned hvis du mister installasjonen
Bengt2 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Bare sjekk tjenesten slik at du kan re-laste ned hvis du mister installasjonen Laster ned fra steam, har ikke jeg innstalasjonen på brukeren min på steam uansett da?
Bengt2 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Når man skal kjøpe spill på steam, hva er forskjellen på om man velger #Steam_Purchase_YesItIsGift eller ikke. Er det første spørsmålet man får når man har trykt purchase.
Moderat Bruker Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Bare sjekk tjenesten slik at du kan re-laste ned hvis du mister installasjonen Laster ned fra steam, har ikke jeg innstalasjonen på brukeren min på steam uansett da? Sorry men saa ikke at du SKULLE bruke Steam. Jeg tenkte mer generelt fordi jeg har lest om noen tjenester som ikke lar deg laste ned paa nytt eller gir deg en ny noekkel...
Bengt2 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Ok, men hadde tenkt å bruke Steam uansett da:P
wolf5 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Steam fungerer som en portefølje. Alle spill du kjøper der følger brukeren din der. Du kan logge på en hvilken som helst maskin og laste ned de spillene du måtte ønske som du har kjøpt. Lite plass på disk? Slett noen av spillene du kjøpte via Steam. Du kan laste dem ned seinere om du vil. CoD4. Patcher. Kjøper du retail (butikk) så kan du patche straks patchen er tilgjengelig. Bruker du Steam, så må du vente til patchen er lagt inn i steam slik at steam laster ned endringene (siste gang var i går. tok vel ca 12-24 timer etter patch release til steam var klar). Du kan normalt ikke bruke retail patcher i steam. CoD4 kan man gjøre dette delvis ved å endre noe registry. Virker på multiplayer men kan tulle seg ifm singleplayer (hvor den da vil spørre etter fysisk DVD). "Buy as gift" - Du kan nå velge å gi bort spill til andre du kjenner via steam. Antar de ikke trenger å ha steam heller, men at de kan opprette steam konto for å få spillet. Har ikke alle detaljene her. Skal du ha spillet selv, så velger du ikke "gift" løsningen. For å spille spillene på steam, så er du nødt til å være tilkoblet internet (slik at du kan logge deg på og verifisere deg som eier av spillet du skal spille. kryptering o.l inni bildet her) Endret 21. desember 2007 av wolf5
Mr. Fiskum Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har nå 16 spill på min steam, har vært veldig fornøyd så langt. Lett å betale, ofte billigere og du slipper å kave deg gjennom snøstorm for å komme deg til butikken, du kan heller sitte inne med en god kopp kakao og se på at du downloader spillet En ting som er minus med steam må være at det ikke hadde vært særlig morsomt å mistet alle 16 spillene på grund av at man glemmer passordet, eller at man blir hacka. Kan ikke tenke meg at det er så artig å miste 16 spill..
Attala Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 For å spille spillene på steam, så er du nødt til å være tilkoblet internet (slik at du kan logge deg på og verifisere deg som eier av spillet du skal spille. kryptering o.l inni bildet her) Det stemmer ikke. Så lenge spillet er lastet ned og installert kan man senere spille dette når som helst, også uten internettilgang. Man starter i disse tilfellene Steam i offline modus.
wolf5 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Ok. Visste ikke det. Er alltid online (erindrer de dager da jeg ikke var det med 28.000 modemet) HUSK. Aldri gi passordet ditt til noen som helst på steam. Noen prøver seg på å late som de er steam admins og be deg skrive ned bruker og passord. Men du skal ALDRI gi passordet ditt. Enkelte folk svarer faktisk på disse meldingene. Dermed så logger "hackerne" seg på deres konto og later som de er admins ovenfor andre igjen. Dermed blir de vanskelig å få tak i for de gjør det ikke via sine egne kontoer.
T-Bear91 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) persjonlig liker jeg å ha cdkoveret og cden. men det er greit å kjøpe igjennom steam også, forda slipper man jo å ta vare på cden det er somregel litt billigere å kjøpe igjennom steam også Endret 21. desember 2007 av BloodSpiller
Camper_killer Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Ok. Visste ikke det. Er alltid online (erindrer de dager da jeg ikke var det med 28.000 modemet) HUSK. Aldri gi passordet ditt til noen som helst på steam. Noen prøver seg på å late som de er steam admins og be deg skrive ned bruker og passord. Men du skal ALDRI gi passordet ditt. Enkelte folk svarer faktisk på disse meldingene. Dermed så logger "hackerne" seg på deres konto og later som de er admins ovenfor andre igjen. Dermed blir de vanskelig å få tak i for de gjør det ikke via sine egne kontoer. Hvis man er såpass dum så fortjener man å miste kontoen sin...
nilsMeister Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Kjøp spillet fysisk! Det er mye mer digg å ha spillet i hånda enn inne på pcen
Oly Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er en rotekopp, så kjøper jeg spill fysisk, ender det snart opp med alt det andre rotet. Jeg kjøpte CoD4 gjennom Steam. Autoupdateren til Steam er grei, slik at en ikke trenger å patche spill manuelt.
Klumpete Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) ja det som er genialt med det, er at man slipperå drasse rundt på spillene. billige spill, kan spilles på hvem som helst pc når som helst Endret 26. desember 2007 av IronMartin
reor Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Et dumt kommentar opp i det hele.: Den dagen Steam går konk , hvis det skjer da er serveren deres død det man måtte ha hos Steam er steamet vekk.
Kharan Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg tviler på at Steam går konk med det første, men serveren dør kun hvis det overhodet ikke er noen som er interessert i å kjøpe opp Steam og formidle tjenester til den ikke ubetydelige kundemassen Steam har opparbeidet seg, og dette er meget lite sannsynlig.
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har nå 16 spill på min steam, har vært veldig fornøyd så langt. Lett å betale, ofte billigere og du slipper å kave deg gjennom snøstorm for å komme deg til butikken, du kan heller sitte inne med en god kopp kakao og se på at du downloader spillet En ting som er minus med steam må være at det ikke hadde vært særlig morsomt å mistet alle 16 spillene på grund av at man glemmer passordet, eller at man blir hacka. Kan ikke tenke meg at det er så artig å miste 16 spill.. Sålenge du ikke lar deg lure av disse "jeg er fra valve, jeg skal *** få brukernavn og passord, så skal jeg fikse det... så holder du deg vel lenge. har sånn 10-20 spill på steam, mye lettere enn å ha alle disse cd-platene liggende.
wiak Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Når man skal kjøpe spill på steam, hva er forskjellen på om man velger #Steam_Purchase_YesItIsGift eller ikke.Er det første spørsmålet man får når man har trykt purchase. gift = gi spillet som en gave til en venn,søster eller bror osv å ja The Orange Box kosta 250 kr på steam, i butikken koster den runt 379 kr med steam slipper du CD key og kopibesyttelse som er på retail CD/DVD spill i tillegg har du jo også mulighet å ta backup med steam!, så der har du det sjekk prisen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå