Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det er få som starter å raide med 13% hit Uansett ville jeg ha gått for gladiator settet jeg da , men jeg er av dem som ikke gidder å farme gull/mats lengre å syntes det er mye morsommere å farme honor (men ja jeg er elemental shammy så jeg trenger ikke å tenke stort på hit) Om du er elemental shaman så vet du vel lite om Mage itemization ? Hit er førsteprioritet å stacke som mage når man begynner å raide. Vel har spilt endel mage også (en kompis sin + har en 54 selv) samt at jeg har raida med de fleste classes i wow, så vet vel litt Og ja, hit er viktig, men jeg mener at man ikke trenger å ha 13% hit når man begynner å raide Men for all del er du av dem som gidder å farme gold og mats så er kanskje det ett bedre valg å skaffe crafted sets Nei, hit er ikke viktig, hit er essensielt. Det er prioritert over alle andre stats, og skal cappes asap. At du har en 54 mage betyr ikke at du vet noe som helst om itemization på level 70, siden du ikke trenger spesielt mye mana eller hit før raiding. Samme er vel om du har spilt litt på en annen char..
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Det er da uansett vanskelig å få 13% hit før raiding Og mana bør ikke være noe problem med pots og de mana jade'ene (hvis det var det det het) Men ja jeg står for det jeg sa, og ville ha valgt gladiator settet uansett, selv om crafted settet er bedre Dette kan vi diskutere i timesvis så tror dette blir siste innlegget mitt her! God jul
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Det er da uansett vanskelig å få 13% hit før raiding Og mana bør ikke være noe problem med pots og de mana jade'ene (hvis det var det det het) Men ja jeg står for det jeg sa, og ville ha valgt gladiator settet uansett, selv om crafted settet er bedre Dette kan vi diskutere i timesvis så tror dette blir siste innlegget mitt her! God jul Velger bare å si "uenig", og God jul til deg og!
PSV Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gladiator shoulders er nesten like bra som Tier4 shoulders, så jeg ser ikke problemet med å bruke Season1 settet til PvE? Du er mest sannsynlig groupa med shadowpriest, så intellect som det er lite av på PvP armor spiller ingen rolle.
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gladiator shoulders er nesten like bra som Tier4 shoulders, så jeg ser ikke problemet med å bruke Season1 settet til PvE? Du er mest sannsynlig groupa med shadowpriest, så intellect som det er lite av på PvP armor spiller ingen rolle. Base stats..
Ostepølsa Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Er fullt mulig å få en mage med potensiale for mer dps enn t4 gear uten en gang å ha vært i kara noen gang som helst. Her er "lordsmygen" på forumet sin character: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...d&n=Calista Stortsett tailoring gear som du kan se. edit: Selv t5 er stortsett bare oppgradering når det gjelder main stats (sta,int,spir). Og mana er ikke noe problem med mana pots og upcoming buff til mana gems. Endret 23. desember 2007 av LenniZ
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Lese? Er ikke alltid det er Shadowpriest med. Så ta det i betraktning.
ZaiCoN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 har bestemt meg for gladiator settet te pvp og spellstrike og spellfire settene til pve
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 har bestemt meg for gladiator settet te pvp og spellstrike og spellfire settene til pve Godt valg
Ducktoy Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 noen + spell hit gems, Scryers Bloodgem, Starkillers Bauble og Ashyen's Gift = godt på vei til hitcappen
Saggy Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. Vel, for å ta det veldig grovt med litt theory crafting. Si en 150 casts med fireball over en periode på 10 minutter (da har jeg lagt inn en periode på 1.5 min for litt Invis, reposisjonering og evo etc.) Mister du 50 casts på invis (5-6 sekunder) evo (8/10 sekunder) og litt flytting på seg? o,O Si du har en ca 3.2-3.4 sek cast time på fireball takket være server delay, du bruker alt fra 30 sekundert og opp til 3 minutter iløpet av en boss fight til å flytte på deg, alt etter hvor kaotisk den er, og ca 30 sec i gcd og cast time på mana regain så utgjør vel det sånn cirka 150 effektuerte casts iløpet av 10 minutter. Hva skulle jeg ikke gitt for EJerks admins... Endret 25. desember 2007 av Saggy
Xint Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. Vel, for å ta det veldig grovt med litt theory crafting. Si en 150 casts med fireball over en periode på 10 minutter (da har jeg lagt inn en periode på 1.5 min for litt Invis, reposisjonering og evo etc.) Mister du 50 casts på invis (5-6 sekunder) evo (8/10 sekunder) og litt flytting på seg? o,O Si du har en ca 3.2-3.4 sek cast time på fireball takket være server delay, du bruker alt fra 30 sekundert og opp til 3 minutter iløpet av en boss fight til å flytte på deg, alt etter hvor kaotisk den er, og ca 30 sec i gcd og cast time på mana regain så utgjør vel det sånn cirka 150 effektuerte casts iløpet av 10 minutter. Hva skulle jeg ikke gitt for EJerks admins... Sluttet å lese etter den første linja, du vet helt klart ikke hva du snakker om.
Saggy Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hmm, jeg skrev et forholdsvis langt innlegg hvor jeg forsøkte å finne ut hvor jeg hadde skrevet noe som var riv ruskende galt, men, vel, du vet hvordan det er, back button på musa osv. Like fullt, fullstendig ubrukelige innlegg som ikke gjør annet enn å påpeke din forakt for noe jeg har skrevet (og min intelligens tydeligvis) er heller lite imponerende og strengt tatt lite hjelpsomt. Du kunne vel ikke tenke deg å utdype? Aaah, nå tro jeg at jeg skjønner hva du enten misforsto eller du ikke er klar over, Effektiv cast time på de fleste spells lengre enn den oppgitte, mye grunnet server com. delay, noe som gjør at når spellen faktisk ER castet ferdig vil klienten din ikke få beskjed om dette før etter et visst antall milisekunder og derfor heller ikke gi deg lov til å starte castingen av en ny spell noe som igjen vil ta noen milisekunder å gi serveren beskjed om at du har påbegynt, du ser sikkert hvor dette går. Hvor lang din effektive cast tid er avhenger da gjerne av din egen ms og server load på det gitte tidspunkt. Dette går an å unnvike med /stopcasting /cast blablabla(rank 114) macro, men det er også blitt mindre effektivt nylig så generelt sitter du med en eff. casting tid på rundt 3.2-3.4 sek på fireball. Endret 25. desember 2007 av Saggy
Xint Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hmm, jeg skrev et forholdsvis langt innlegg hvor jeg forsøkte å finne ut hvor jeg hadde skrevet noe som var riv ruskende galt, men, vel, du vet hvordan det er, back button på musa osv. Like fullt, fullstendig ubrukelige innlegg som ikke gjør annet enn å påpeke din forakt for noe jeg har skrevet (og min intelligens tydeligvis) er heller lite imponerende og strengt tatt lite hjelpsomt. Du kunne vel ikke tenke deg å utdype? Altså.. Du bruker ikke 3 minutter på å løpe i en bossfight. Da har du klikka feil på den run/walk key'en. Og du kan nå queue opp spells (siden 2.3, de fleste raiding mages brukte Quartz + stopcasting for å fjerne dette før), så serverlagg er ingen hindring for mage dps lenger.
Saggy Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) hirr.. edit.. anyways. Dette er et hypotetisk tilfelle, å fortelle meg at en bossfight jeg har funnet opp for å gi meg et slags beregningsgrunnlag "kanke vær sånn!" blir som å prøve å overtale en sørstats mormoner om at ateisme is the way to go, på kurdisk. EDIT: Tenkte du ville like den her Xint. Med ekstremt god timing, en god del erfaring med det nye systemet og en god solid link på helst under 100ms vil du antagelig klare å kjøre det ned til rundt 3-3.1 sek eff. cast, en del "hvis/om/men" der, og ikke alle klarer dette (trist men sant, det fins en uhorvelig stor mengde button mashers der ute). Så jeg tenker vi holder oss til det rimelig greie 3.2-3.4 forholdstallet? Endret 25. desember 2007 av Saggy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå