Gå til innhold

Har Amazon røpet lanseringsdagen til Gears Of War 2?

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

November, 2008? Så fort? Tviler jeg på... Rart hvis slike sider har fått info som ikke andre større spillsider har fått enda. Tipper de bare tipper. ;)

Skrevet

Viss dette skjer så er det det beste som kommer til å skje i hele 2008 :D Det er ingen spill som har kommet i nærheten av interresse for meg som GeOW, derfor bare gleder jeg meg så vanvittig til 2'eren.

Skrevet

Jeg slipper å bygge en.

Min står i garasjen.

Plass til 3 til.. Anyone?

Ikke usannsynelig at det kommer i november neste år. Er jo tross alt 2 år i mellom, og ettersom de har grafikkmotor og mesteparten av design på plass er det bare å sette sammen til noe utrolig bra krimskrams (altså diggbart)

Skrevet

Jeg tenkte på det, men jeg rappa tegningene dine, laga min egen tidsmaskin, dro tilbake i tid og la papirene tilbake rett etter at jeg tok dem, dro frem i tid, ble skuffet da GoW2 ennå ikke var i butikkene da de sa det skulle komme, dro tilbake til nåtiden og skal heller vente til det kommer på lovlig vis i stedet for å spille et spill som ikke er lagt siden det kan forstyrre tids/rom delen og forhindre at GoW2 blir lagd siden det allerede eksisterer. Men jeg har vurdert å dra tilbake til da GoW ble laget og hinte om at bilen må ut av spillet da den ødelegger hele opplevelsen. Hva er poenget, liksom? Her løper man til fots med folk rundt seg hele tiden midt i en krigssone, men helt plutselig kjører man en bil på en svært lineær bane rett frem? ZZZZzzzzz.... Vekk meg når GoW2 kommer.

Hvorfor kaller dere det GeoW forresten? Kort versjonen er GoW for Gears Of War, ikke GEars Of War. ;)

Skrevet

Hvorfor kaller dere det GeoW forresten? Kort versjonen er GoW for Gears Of War, ikke GEars Of War. ;)

fordi at GOW er forkortelsen for God of War, dermed har Gears of War fått forkortelsen GeOW

Skrevet
sett av en plass til laland i den tidsmaskinen! :wee:

@thecrow77: GeOW tar kortere tid å skrive iforhold til Gears. :p

Det lille minisekundet bryr ikke jeg meg noe om :p

tidsmaskin for å hente Gears2? Count me in!

Skrevet
sett av en plass til laland i den tidsmaskinen! :wee:

@thecrow77: GeOW tar kortere tid å skrive iforhold til Gears. :p

GoW tar enda kortere tid å skrive :p

Gears fortjener forkortelsen GoW, ikke det GooW spillet( God of war)

Skrevet

e, a, r og s er rett ved siden av hverandre på tastaturet, så for meg tar det kortere tid enn å finne fram o'en oppi der et sted. ;)

Men når vi først snakker om tidsmaskin, hvorfor ikke hente Gears3 i samme slengen? Så har man jo noe å gjøre i jula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...