Gå til innhold

The Witcher loader ikke!


Anbefalte innlegg

Har instalert The Witcher med patch 1.1, og har alerede spilt litt. Men i dag, når jeg skulle loade en save game kommer jeg bare til loadingen, men ingenting skjer. Den rød greia kommer ikke, og den står bare der. Samme når jeg skal starte new game. Hvordan fikser jeg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har instalert The Witcher med patch 1.1, og har alerede spilt litt. Men i dag, når jeg skulle loade en save game kommer jeg bare til loadingen, men ingenting skjer. Den rød greia kommer ikke, og den står bare der. Samme når jeg skal starte new game. Hvordan fikser jeg dette?

 

Høres rart ut. Jeg har merket at hele det ofisielle domenet (thewitcher.com) inkludert forumene har vært nede i hele dag, kanskje det har noe med det å gjøre. Hvis ikke jeg husker helt feil så har TW en antipiratsoftware som baserer seg på kontakt med en server (a-la steam/halflife 2). Dette er dog bare ren gjetting.

 

Edit: Kom over dette på et annet forum:

I posted in the other thread about this issue and discovered it is due to the launcher trying tor each the website to search for updates. Since the site is down, the launcher won't load. I shut off my router and the launcher loads immediately.

 

(It doesn't detect net access and starts anyway)

---

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...