Gå til innhold

Warhawk 1.2 i dag og Omega Dawn i morgen


calle23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt førsteinntrykk etter litt spilling.

 

Først litt skuffet over dropshipet. Det var vanskelig å styre og var tregt. Men det vokste på meg og jeg kan se for meg at dette løfter warhawkopplevelsen når det er mange med i spillet.

Den nye banen var veldig artig synes jeg. Mange gjemmesteder osv. Har ikke prøvd noen av de nye brettene på de gamle banene.

Lenke til kommentar

Har spilt en del med booster pakken nå. Dropshipet er veldig festelig. Morsomt å være med i flyet når det er helt fullt med folk. Selv om vi fikk ikke gjort så mye klokt de gangene det skjedde. Flyet er på ingen måte uovervinnelig, synes nesten det ble litt lett skutt ned. Håper på at etter som folk har spilt en del med det oppstår det litt mer co-ordinert teamplay med det.

Personlig er jeg hvertfall litt usikker på hvordan det kan brukes best nå. Med det er et veldig velkommen tilskudd til warhawk.

Det nye kartet falt også i smak. Det er stort og det liker jeg. Er kanske litt mørt og kjedelig også, men jeg har bare såvidt spilt det. Får se etterhvert.

 

Menneh, two thumbs up fra meg.

Lenke til kommentar

Spilt litt jeg også. Det nye kartet var D-I-G-E-R-T. Skulle nesten vært 64 spillere som maks der. Ser for meg at dropskipet kan ha nytte av seg mest i klankamper, hvor ting går litt mer kontrollert for seg. På offisielle servere blir det mer av jævelskap at man plukker opp folk, og setter dem av et annet sted... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...