Gå til innhold

Skal vi sette en ny forumrekord på lillejuleaften?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Circa 100 som har svart i denne tråden, snaut 1500 innlogga dei siste 15, eg må vere ærleg og ikkje tru dette er mogeleg.

Må vere ein stor sak som skal til for å lokke så store mengder inn på forumet, spesielt på ein dag som dette.

Skrevet

En annen ting, jeg tror også at vi til neste rekordforsøk må få et mer snevert tidsrom. Jeg foreslår et 15 minutt langt tidsrom, da vil vi kunne sikre at *alle* rekorddeltakere registreres i 15-minuttsintervallet som besøksdata registreres over. Og som de andre sier, markedsføre dette hardt.

Skrevet (endret)

Vi ma fa noen til a gjore noe sprott, ta bilde av det, legge link pa digg.

Men det hadde vaert toft a fatt rekord imorgen rundt middagstider. forum-nerd? neh :p

Endret av Ståle
Skrevet
Vi ma fa noen til a gjore noe sprott, ta bilde av det, legge link pa digg.

Men det hadde vaert toft a fatt rekord imorgen rundt middagstider. forum-nerd? neh :p

Tror vi må gi det litt lengre tid. Så vi rekker markedsføre osv. Og i morgen er ihvertfall ikke en egnet dag. Fordi alle skal være med familien da :)

Skrevet

Det burde settes en ny dato og lage(som nemt før)

en kode til å ha i signaturen..så med litt markedsføring

så slår vi den rekorden en annen dag :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

"Vi skal sette ny forumrekort på lille juleaften kl. 22:00-22:15!

Logg deg inn, slik at vi klarer dette, og send denne til alle dine venner og bekjente"

Eller noe lignende.. :p

Skrevet
"Vi skal sette ny forumrekort på lille juleaften kl. 22:00-22:15!

Logg deg inn, slik at vi klarer dette, og send denne til alle dine venner og bekjente"

Eller noe lignende.. :p

Man trenger ikke å være innlogget, det gjelder gjester også.

Skrevet (endret)

Klokka er 21:52 og vis vi skal sette forum rekord fra 22:00 - 22:15 som jeg har forstått så mangler vi forsatt 1096 til her på forumet.

Endret av Gjest
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...