Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stygg hoste. Kan røyking være årsaken?


Vannfrisk

Anbefalte innlegg

Nå dreier dette seg ikke om meg, men om et familiemedlem. I det siste har jeg lagt merke til en stygg hoste etter at noen påpekte det for meg. Når jeg tenker meg om har hun hostet slik ganske lenge. Hun har røyket i bortimot 18 år, med små perioder hvor hun ikke har gjort det. I natt hørte jeg hun hostet noe helt forferdelig, og jeg hørte lyder som minte meg om brekninger. Nå vet ikke jeg om det har sammenheng med hostingen, men det var i alle fall ikke noe koselig å høre på. Kan dette ha med røykingen å gjøre? Hva kan gjøres for hosten? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå dreier dette seg ikke om meg, men om et familiemedlem. I det siste har jeg lagt merke til en stygg hoste etter at noen påpekte det for meg. Når jeg tenker meg om har hun hostet slik ganske lenge. Hun har røyket i bortimot 18 år, med små perioder hvor hun ikke har gjort det. I natt hørte jeg hun hostet noe helt forferdelig, og jeg hørte lyder som minte meg om brekninger. Nå vet ikke jeg om det har sammenheng med hostingen, men det var i alle fall ikke noe koselig å høre på. Kan dette ha med røykingen å gjøre? Hva kan gjøres for hosten? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne?

Når eg er forkjølt høyrest det ut som eg har ein ekstrem kraftig lungebestennelse, ein djup smertefull hoste.(røyker ikkje) Men ja det kan vere røykinga. prøv å få henne til å slutte med å røyke, lege?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...