Gå til innhold

Fikk 4.2 i gjennomsnitt !


pompews

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere skal jo ikke regne med valgfag da (fransk,tysk osv...) det teller i alle fall ikke for oss, flaks kalles det :!:

 

Valgfag på ungdomskolen teller ikke når du skal søke grunnkurs på videregående.

Jeg fikk 5 i muntlig og skriftlig engelsk valgfag på vitnemålet fra ungdomskolen, og jeg gjorde ingenting :D

Lenke til kommentar

Fikk mitt første karakterark før jul (8.klasse) fikk 6 i spansk, sterk5 i naturfag og femmere i resten :thumbs:

 

Får håpe det går minst like bra til sommeren, men nå har vi kunst og forming i stedet for sløyd :cry:

 

EDIT: Jo, ettersom tilvalgsfag ikke er tilvalgsfag lenger, men obligatorisk teller dette.

Men de som går i 10. dette året får velge om de vil at det skal telle eller ikke.

Sånt er det hvertfall på min skole og regner med det er likt for alle ;)

Endret av lasjh2k
Lenke til kommentar
Fikk mitt første karakterark før jul (8.klasse) fikk 6 i spansk, sterk5 i naturfag og femmere i resten :thumbs:

 

Får håpe det går minst like bra til sommeren, men nå har vi kunst og forming i stedet for sløyd :cry:

 

EDIT: Jo, ettersom tilvalgsfag ikke er tilvalgsfag lenger, men obligatorisk teller dette.

Men de som går i 10. dette året får velge om de vil at det skal telle eller ikke.

Sånt er det hvertfall på min skole og regner med det er likt for alle ;)

 

På min skole er det sånn at tilvalgsfag ikke gjelder for oss som går i 10 klasse :)

Lenke til kommentar
Får vel dra frem vitnemålet fra 10 da(siste jeg har for hånd etter som jeg går VG1)

 

Ca 5.3 i snitt

 

KRL - 6

 

Norsk skriftlig - 5

 

Nynorsk - 5

 

Norsk muntlig - 5

 

Matte - 5

 

Engelsk skriftlig - 5

 

Engelsk muntlig - 5

 

Samfunnsfag - 5

 

Naturfag - 6

 

K&H - 5

 

Musikk - 6

 

Heimkunnskap - 5

 

Gym - 5

 

 

Skriftlig eksamen(matte) - 5

 

Muntlig eksamen(naturfag) - 6

 

 

Spansk skriftlig - 6

 

Spansk muntlig - 5

 

 

Hvordan er det mulig å få 6 i KRL? Jeg bestemte meg for å gå opp fra 3-er, men fikk 2-er i stedet *skuffa*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Krl er et av de lettere fagene og få god karakter i syns jeg.

Kunne ikke vært mer enig. Uten å anstrenge meg greide jeg en sekser i faget. Alt som trengs er et par gode forklaringer på hvorfor du tror som du tror.

Lenke til kommentar
Det er elendig Penrin. Kom du inn på førstevalget ditt?

 

Heldigvis for meg hadde jeg rett til å søke A-skjema, så jeg kom inn på første. Karakterene er på vei opp nå:) Er over 3 i snitt nå:)

 

Aleksmyy, du så ironien ja!

 

 

Hva betyr det?

 

Jeg fikk karakterkortet i dag, ligger på ca 38,50 sånn ca det jeg tippa på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...