Gå til innhold

PS3 fw 2.10 og PSP fw 3.80 har blitt sluppet.


XDamage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sick, sjekk dn nye Visual Playern på PS3, niiice! :D

Også kan theme bakgrunnen sees på sidene av internet browseren på HDTV.

 

EDIT: Holy shit! Forbered dere til å fylle HDD'en med alt mulig rart, dn kjører filmer nå bl.a.

fra Stage6, dvdripper merket med xvid og ac3 lyd, wmv hd filmer fra ign.com...niiice! :woot:

 

*eksperimenterer videre*

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

 

Ser ut som enkelte for feil med enkelte xvid filer.'

 

jeg fant dette:

 

For the record : like some stand alone DIVX/XIVD players, it seems the PS3 XVID Playback doesn't like XVID videos encoded with Packed Bitstream - so essentially you need to use MPEG4 Modifier ( http://www.moitah.net /) to remove the packbitstream (takes a few seconds) and it'll work just fine. (for instance the DB Naruto works fine this way). I think it'd be important to spread the word.

Endret av Eirim
Lenke til kommentar

 

Herregud for en suppetest:

Testen sier at Xvid ikke fungerer. Hos meg funker Xvid som en kule. Jeg har ikke funnet en fil den ikke spiller av ennå av 20+ Xvid filmer.

 

It's not all bad news though, as the PS3 is actually entirely DivX certified—unlike the Xbox 360. This means that the console natively supports the codec, so games can play back DivX files as their in-game cut scene movies. However, this fact doesn't help out the rabid downloader that's expecting it to play back most of his media files—like the Xbox 360 does. If you're looking for a machine to replace that aging Xbox Media Center (XBMC), the 360 is the current winner.

 

360 må transkode, PS3 må ikke. De har de samme funksjoenen. Derfor er 360 best til dette formålet? Gjeeesp.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...