Gå til innhold

Autografer = nostalgi , underholdning osv


Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har autografene til en del skiløpere på landslaget og hopplandslaget

 

Han Håvard Bjerkeli (en av Norges beste sprintere på ski for noen år tilbake) bodde like ved meg, så jeg var innom han noen ganger.

Fikk til og med være inn, og så sendte han meldinger til de andre på landslaget og spurte om de kunne sende sånn kort med bilde av seg og autograf til meg (de henger på veggen) :D

 

Fikk til og med holde sølv-medaljen han vant i Italia (husker ikke om det var OL eller VM eller hva nå enn det var for noe)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
har en autograf som er arvet fra muttern.... Hele gjengen i beatles. vet ikke verdi eller noe, men det var autogrfer hun fikk tak i i gamledager da hun var fan, og de var på turne i sverige.

Er det skrevet på en plakat, plate eller lignende så er den nok verdt en god del vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ekte Beatles autografer er verdt MYE $$$ uansett hva det er for noe....ble de skaffet in person ?

 

Beatles og Elvis brukte vanligvis sekretærsignaturer eller pre prints per post....var et ektepar som fikk ekte signert brev fra Elvis , det er jo ganske kult *he he*

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hmm....synes å huske at det er EKSTREMT masse falske fotballautografer ute og går.....Best er vel også mye forfalsket.

 

Muhammed Ali går for flere 1000-lapper , vil nok 3-4 dobles i verdi når han går bort.....tror ikke han kan skrive autografer lengre , blitt altfor skjelven til det nå :(

 

Funderte å skrive til Peter Falk men han bruker jo bare autopens.....

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ekte Beatles autografer er verdt MYE $$$ uansett hva det er for noe....ble de skaffet in person ?

 

Beatles og Elvis brukte vanligvis sekretærsignaturer eller pre prints per post....var et ektepar som fikk ekte signert brev fra Elvis , det er jo ganske kult *he he*

 

Det skal være usakt, og muttern kan som nevnt ikke svare på det... Er ett sort/hvitt bilde i postkortstørrelse med signaturer med blå kulepenn. Ser at det er ekte håndskrift, men det kan jo som du nevner være sekretærunderskrifter. Får få dem evaluert en gang....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Man kan jo skyte gullfuglen men som regel må man nok betale en viss minstesum , lite sannsynlig at ekte signert Elvis 8X10 kan fås for bare 1000 kr....f.eks

 

Det finnes 5 Shakespeare autografer i verden , minstebud er 5 mill $

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...