Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sæd, vil få mer

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*
Skrevet

Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig.

Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje.

Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og forresten, kan sæd mengden bli større mot pubertetens slutt? Har hatt sæd i nesten to år

Og er det noen måte å få seg til å skyte sæd og ikke renne?

Skrevet

Hvorfor vil du absolutt ha mer sæd da?. Grunnen til at det kan sprute noen ganger isteden for å renne kan ha noe med hvor kåt og hvor du presser på penishodet i det øyeblikket orgasmen kommer. Tviler det er så mye fordeler med "Mye last" i forhold til liten :)

Skrevet

Om du tar noen dagers pause vil du typisk få mer per utløsning. Om du onanerer oftere enn annenhver dag eller noe slikt rekker ikke testiklene å produsere en full dose igjen før neste gang.

Skrevet

Har lest at stangselleri skal øke mengden, men kan ikke gå god for det...

Mat som sies å bedre smak: Vaniljestenger, ananas, blåbær (endrer visstnok også fargen om man spiser for mye :p ) og generelt sett mer frukt

Skrevet

Nok med væske/vann er også viktig, både for smak og mengde. Kanskje er det enkelte vitaminer og mineraler du har mangel på, som kan føre til at du får høyere produksjon, men det er vanskelig å kunne si noe konkret om.

Skrevet

Du kan sikkert spørre en eller annen kompis om du kan få låne litt av ham.. Legger du litt melis oppi så blir den t.o.m. tykkere..

Fra spøk til revolver.. Noen produserer mer enn andre.. Noen produserer mer i enkelte perioder.. Andre igjen runker "for ofte", dermed mindre utløsning.

Av erfaring så virker det som godt kosthold gir best kvalitet, gjerne i kombinasjon med perioder der jeg trener regelmessig..

Gjest Anonym Gjest
Skrevet

Jeg vil ha mer, for det gjør at jeg føler meg mer tømt på en måte, blir mer fornøyd da.

Er også interessant.

Skal prøve sida jeg fikk, første jeg skal gjøre er å ikke onanere på tre dager. Da kan jeg onanere på torsdag.

Mens jeg er i gang, noen måte jeg kan unngå å onanere på? Jeg blir kåt så lett og når jeg ikke skal.

Gjest Gjest Anonym
Skrevet (endret)

Fyfaen, hater den sida.

Eller ### link fjernet av moderator ###

Men problemet er jeg blir sittende uten annet å gjøre, og da får jeg noen tanker som fører til det andre :(

Må få fjerna tankene på et eller annet vis..

Endret av Skagen
Skrevet (endret)
Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig.

Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje.

Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym.

Hva i huleste skal du med det? Donere? :!:

Jo lenger du stimulerer jo mer får du. Det lagres jo også, slik at potensialet øker etterhvert.

Skikkelig kvalmt spørsmål forresten.

Endret av Robocoop
Skrevet

Det kommer nokk mer sæd med tiden, du er enda ung. Også sprute evnen kommer etterhvert, det du må gjøre isåfall er å holde så lenge som mulig før du gir etter. Har du f.eks ikke runket på noen dager så får jo ballene tid til å spare opp litt ekstra sæd-.-

Skrevet
Hæ? er Normalen på 1 teskje? jeg har da sikkert 3 spise skjer :S og jeg synes jeg har lite :S

WTF? 3 spiseskjeer? Hvor ofte runker du da? Vet du hvor mye det er eller?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...