Gå til innhold

Kontakte sony vedrørende norske ps store


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal sende en jeg også. Håper det hjelper på et eller annet vis. Sony er generelt mer fokusert på Europa enn Nintendo og MS, men når det gjelder PSN så svikter de synes jeg. Klarer ikke helt å forstå hvorfor.

 

Satte kaffen i halsen nå, er det mulig.. Så si meg hvorfor kom PS3 23 mars her i Europe når den kom tidligere i statene, og innholdet på PSeuro suger baller i forhold til USA og Japan. MS hadde verdensrelease på 360 og innholdet på de storene er ganske like, er noen ting som er her og noen ting som er i US og Japan. Og hvis Sony har så fokusert på Europa hvorfor i huleste må vi vente på GT Prolongue.

 

Når det gjelder topic tror jeg ikke massemails til Sony vill hjelpe i større grad

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar på mailen min:

 

Hej,

 

 

 

Tack för ditt mail, Du har mailat till Nordisk Film och det har jag gjort nu är att jag har gett det vidare till Sony Computer Entertainment som sköter om Playstation store.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Så må nok vente enda litt til på ordentlig svar! :)

Lenke til kommentar
Jeg venter enda på svar fra ps3 crewet i norge. Er gått 14 timer nå.

Nå har de vel hatt mailen din i under 1 virkedag, vil tro at det fort kan ta noen dager før det du får noe ordentlig svar. Tviler på at de har et godt svar å gi kunder riktig enda. De må vel høre med kontorene sentralt også først, for å finne ut hvorfor (hvis de da ikke var klar over det).

Lenke til kommentar
Mye mulig det, men den første mailen jeg sendte fikk jeg jo svar på med en gang omentrent.

At du fikk svar på det med en gang er jo ikke så rart, i og med at det tydeligvis ikke var de som hadde noe med det å gjøre. Må nok smøre oss med litt tålmodighet, det her er ikke gjort i en håndvending. :)

 

Edit: Du må ha skrevet en fantastisk god mail Rasch. ;)

Endret av andyn
Lenke til kommentar

2 song packs til GH3 (foo fighters og velvet revolvers)

Piyotama (aner ikke hva er)

High stakes on the vegas

Noe ting til folklore

NBA 2K8 Demo

Burnout paradise demo

conan demo

Ratchet and clank ps3

Dark mist trailer

Kane and lynch trailers

Assassins creed trailers

bowling trailers

high stakes poker trailer

Pyjotima trailer

Uncharted wallpapers

kane and lynch demo

---------------------------------------

 

tror det var det.. Er ikke sikker på om noe av det er gammelt. Mulig det er mere, men det var det som sto på de 6 første sidene av latest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...