Gå til innhold

Wii kobles til Prosjektor

-Shaq-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter her med en wii som skal kobles til en prosjektor, og for at ledningene ikke skal henge og slenge, så har jeg kjøpt en Audio/Video sender. Denne er koblet til en dvd-spiller og høytalerene er koblet til dvd-spilleren. Problemet her er da at jeg vil gjerne ha lyden fra høytalerene og få signala fra wiien gå til prosjektoren. Hvordan skal jeg gå fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Bruke projektor høytalerene?

Jeg brukte bare en han/hun kobling av audio kable til bilde og lyd for å forlenge Wii kablene. Funker bra det.

Skrevet

Hva er en pro"s"jektor?

Men onT: Sikker på at alt er koblet som det skal?

For meg høres det ut som at du har 2 ting på samme AV-kanal(DVD-spiller og Wii), det går ikke. ;)

Skrevet

Off topic:

Merker dere forskjell når dere spiller Wii på PJ, eller på TV? Spilte på TV i går og fikk det bra til. Tar samme Wii'en, samme spilla og setter det opp mot en PJ, og plutselig blir alt vinglete og unøyaktig? Kan det ha noe med det store bildet? Avstanden fra sensorbar?

Skrevet (endret)
Flytta både SB til meg, og meg til SB, og da ble det bedre, men virker allikvel som om sensitiviteten er myyye høyre med en gang det kommer på PJ?

Sensitiviteten er den samme, den virker bare høyere ettersom skjermen er større.

Endret av PsykoRage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...