Gå til innhold

FC Internazionale Milano [oppdatert 24/5-2008]

bruno99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4-0 på bortebane. mer en jeg håpet på :)

kan tenke meg det er tungt å holde med Roma i dag Giallorossi ;-p

Både å egentlig. Vi spilte en knallgod første omgang etter at vi fikk rystet av oss den tidlige ledelsen deres, vi forjtente bedre i første omgang virkelig. I andre omgang skjer det nok en gang, som sagt før: vi detter, og vi detter ikke bare litt, men ordentlig sammen.

Det eneste positive jeg kan si om andre omgangen er at vi ikke tapte 5-0 (5 tallet er mye styggere i boka). Itillegg tørte ikke Mancini røre ballen mye - kanskje det beste for han ;)

• 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Forferdelig førsteomgang, men tok seg opp i andre med et par meget store sjanser som burde vært omsatt i mål. Blir hardt å vinne borte mot ManU

Veldig mange som hører hjemme på Anfield og San Siro ser jeg. Hva kan være grunnen? Selv hører jeg hjemme på White Heart Lane i EPL, så da er det godt å ha Inter i vanskelige tider.

Endret av Igniztion
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Heisann godtfolk!

Er selv interfan, og synes vi skal få gang på denne tråden her igjen. Er få likesinnede blant dem jeg henger med, så bare flott med en egen forumtråd.

Hva tror dere om Inter - Lazio 2. mai med både Stankovic og Balotelli suspendert?

• 11 måneder senere...
Skrevet

Spennende innspurt i den italienske ligaen nå. Må selv si jeg holder en liten knapp på Roma, alltid hatt dem som sympatilag i Italia. Inter har jeg aldri likt, dem blir litt som Chelsea, føler ikke det er noe sjel der. Tar sikkert helt feil, det er bare mitt inntrykk :p

Hvordan er kampprogrammene til de forskjellige lagene, noen som har lettere kamper på papiret enn det andre?

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

vises på viasat4 , sendingen starter 19.30

:!:

Tror vedkommende mente den italienske cupfinalen som ble spilt for noen uker tilbake. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...