Gå til innhold

FC Internazionale Milano [oppdatert 24/5-2008]


bruno99

Anbefalte innlegg

Noen som har sett Inter juvelen Balotelli?

Han er god!! Men vil jo være vansklig for han å spille til seg førsteellveren og nok kamper når Inter vasser i verdensklasse spisser.

 

Og Inter vant fortjent. Spesielt når Milan setter inn Emereson med rullator for Gattuso og Gila som er goalgetter iverdensklasse mot Inzaghi.

 

Og det er alltid flere supportere enn det man forventer. Se på Milan forumet, trodde det kun var 300pers og er oppe i 1000 og noe.

 

Blir nok vanskligere for Liverpool og kvalifisere seg enn Arsenal, men da må Inter tåle å spille kjedelig fotball og ikke bli irritert over defansive Liverpool.

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har ikke fått sett Balotelli, skal inrømme jeg får sett svært få kamperbortsett fra i CL. Har riktig nok snust på han i FM, uten at det sier noe som helst... Håper inter tørr satse på litt talenter, har sett for lite av det, men det er ofte sånn at topplagene som det går bra ikke tørr la ung gutta prøve seg, mens de som sliter litt mer ikke har så mye å tape på det.

 

Når det gjelder Liverpool kampen tror jeg det blir jevnt som du sier, men jeg tror nok inter har ganske mange deffensive knapper å spille på også....

Inter har bare sluppet inn 9 mål på de første 17 kampene i seria, AC. Milan har til sammenligning sluppet inn 12 mål, men scoret nesten dobbel så lite, mens Liverpool har sluppet inn 11 mål (bare Chelsea og ManU er bedre med 10 og 11 mål).

 

Klart dette er bare statistikk, håper uansett at at angrepsspillet blir det avgjørende for utfallet....

 

Off-topic, men er det noen som vet hvordan man setter inn bilde i spoiler?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

hehe, ja. Er supporter av Liverpool og Inter, men trodde egentlig ikke det var noen Inter tråd siden det ikke virker som om det er mange av oss!

 

Mourinho er et godt alternativ og hvis det blir managerbytte så håper jeg inderlig at det blir han. Tror også han kan få lokket enda flere gode "stjerner" til klubben og at de også kan få litt flere fans rundt forbi;)

 

Er forøvrig rykter om at Lampard skal være klar for en overgang til Inter. Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1921800.ece

Lenke til kommentar

I dag ble endelig Mourinho presentert som ny manager i Inter. På pressekonferansen tidligere i dag sa han litt om hans planer for klubben. Det virker som om han vil ha inn minst et par av sine gamle Chelsea-elever, Essien, Lampard, Drogba og/eller Carvalho.

Tror dette kan bli bra jeg! Håper på større suksess i Champions League til neste år!

Endret av nitraM_8
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Etter att jeg var i Milano i sommerferien og møtte Mancini og Adriano :love: Må jeg rett å slett si at jeg har blitt FORELSKET i klubben! Har 3 drakter nå og planlegger en tur til Giuseppe og se laget spille verdens beste fotball.

 

Hva syntes forresten folk om Murinho? :)

What? Møtte du Mancini og Adriano? Hva snakket dere om :D?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...