Gå til innhold

TES: Training spørsmål (Morrowind)


Anbefalte innlegg

Off-topic|Bare for å fortelle litt: Jeg er veldig glad i morrowind, men blir alltid fort lei, men så bynner jeg på igjen senere.

Denne gangen så tenkte jeg " hmmm, grunnen til at jeg blir så fort lei er vel sikkert fordi jeg aldri kommer skikkelig høy lvl. Så da jeg startet denne charactern her, så lagde jeg meg et lite start område hvor det er tønner på tønner på tønner...i vær tønne er det 30k .. dette bruker jeg til training.

 

On-topic|Jeg har nå kommet til 50-60 på de fleste major og minor skillsa mine, men ingen av trenerne kan trene meg lengere...jeg har ganske høy attribute..70-100..så det er ikke det som er problemet.. spørsmålet er om det går an å traine skills hos trainere så mye du vil..eller om det er et sted hvor det er en grense?

 

(ja jeg vet dette ble en altfor lang og unødvendig tråd, men når jeg først bynner å skrive så går det unna)

 

mvh xitto :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må finne deg "master trainere" innenfor et du skal trene deg i såvidt jeg husker.

Husker ikke hvor de er, så du får spørre deg litt rundt inne i spillet.

 

Det er vel en grense på hvor høyt du kan trene via trainers, noe som er logisk, men husker ikke hva denne grensen er heller.

PS: Kan godt hende jeg blander med andre spill, men er rimelig sikker på at det er Morrowind det er slik i.

 

EDIT: Jeg husket visst rett, og Sangesland postet en veldig god link under...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Balmora University har Master Trainers i nesten allt.

 

Du kan bruke CapRemover 1.1c.esp og CapBalance 1.1.esp for å komme laaaangt over 100.

 

Angående trenere så for Sneak er det en khajiit i Gnaar Mok som trener over det,og en i Caldera shenks et el annet som trener upp mot 120 noe.

Og Mysticism-Treneren i balmora university trener en god bit over 100 oxå.

 

Et forbehold ang cap remover, det ser ut at du etter bruk av den ikke tilgodogjør "level" og skills for upprykk i de ulike Guilds, d,v,s hvis du har planer på at gå til tops i de ulike Guilds må du ha tilstrekkelige skills for det INNEN du bruker Cap Remover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...