Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hei, jeg har nettopp lastet ned titan bar, men vet ikke hvor jeg skal legge dem innpå wow-mappa! noen som vet det, eller har forslag ! -Thomas
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Hei, jeg har nettopp lastet ned titan bar, men vet ikke hvor jeg skal legge dem innpå wow-mappa! noen som vet det, eller har forslag ! -Thomas noen som vet ?
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina. 2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! Endret 15. desember 2007 av Bulletus
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det er jo et eget WoW-underforum her som er bedre å spørre i, men du fikk jo svar:) Endret 15. desember 2007 av Bruker-127711
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall Det er bare en mappe med "Addons" .
Thomas1992 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 1.Finn ut hvor WoW mappa di er på maskina.2.Åpne en mappe som heter interface . 3. Finn ei mappe som heter Addons - sleng titan fila inn i denne mappa . 4.Start WoW og sjekk at addonsen er blitt med i spillet , der du velger char . Er lenge sia jeg spillte WoW , men mener det var noe slikt . Edit : skal du til å spelle WoW ? Du blir feit og usosial , herved advart ! heh, jaja skal prøve det der..men har mange interface mapper : / en med ingen tall, og 3-4 stk med fullt av tall et spm til, skal jeg slette blizzard sine?
Bulletus Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det er ikke nødvendig , kan lett bli KÅL ut av det , bare la dem stå . Du kan heller velge addons inni spillet - der du velger charer .
Skagen Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Tråden flyttes til World of Warcraft-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå