Gå til innhold

hvilken hund er den mest lojale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er enig i at denne tråden kanskje skled litt ut og at trådstarter kanskje spurte spørsmål som kunne vært bedre formulert...! Nå har han derimot spurt som han gjorde og fått noen svar i forhold til dette, og om han snakker litt mer gate "schleng" med provoserende ord betyr ikke dette at han IKKE har satt seg litt inn i hva som kreves av hundehold.

 

Synes at det er viktig at man i alle tilfeller heller prøver å gi et svar som er så pass at det gir noe i en tråd. Så om det er for å samle antall innlegg enkelte her inne føler at de må kommentere i tråder at de er useriøse så kan dere vel heller spare dere for å skrive noe som helst og heller starte en egen tråd hvor dere daglig skriver hele alfabetet, men lager et eget innlegg for hver bokstav.

 

Til deg som spurte i denne tråden vil jeg komme med det rådet at du ser deg ut noen typer hunder som du liker både av utseende og oppførsel (les om dette), for deretter å snakke med noen oppdrettere for å finne den hunden du ønsker deg. Selv har jeg en 3 1/2 måned Saint Bernard liggende ved min side, og forarbeidet ble gjort VELDIG grundig for å finne ut hvilken hund vi ville ha. Vi endte opp med noe av det største som er å få....., men han er allerede familiens midt punkt og fantastisk på alle måter.

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...