Gå til innhold

Nytt Blizzard online spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

mm... lukter noe World of Starcraft jeg også..... Selv om et Diablo 3 hadde vært å foretrekke framfor nok et kapitalistisk spill fra Blizzards side.

Skrevet
mm... lukter noe World of Starcraft jeg også..... Selv om et Diablo 3 hadde vært å foretrekke framfor nok et kapitalistisk spill fra Blizzards side.

Hvordan er et kommustisk spill, da?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Hvordan er et kommustisk spill, da?

Et spill som ikke spyr ut merchandise og promoterer seg selv så jævlig o melker pengekværna for alt den er verdt. Etter 2-3 år med storslagen suksess med WoW, synes jeg i alle fall det bør være på tide å senke månedsprisene på spillet... Spiller selv wow, men 9 millioner spillere som betaler 120,- i måneden... Da burde de i alle fall ha råd til å sette ned månedsprisen til 40-50,- og fremdeles tjene fett på det.

Kanskje litt feil ordvalg angående den første posten min ;)

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Du bor i Norge og bryr deg om månedsprisen lol..

En venn av meg i russland må bruke 2-3 dagers lønn for å spille wow i mnd.

Vi vinner når vi skal kjøpe ting over det internasjonale markedet.

Blizzard er et firma, hvorfor spør du ikke Microsoft om å sette ned prisen på alle sine ting 1/2 ? Vista koster vel gode 2000kr selvom de sikkert hadde overlevd for 1000.

Så lenge folk kjøper selger Blizzard.

Skrevet

Tviler litt på Starcraft siden de lager 2'ern nå. Men man vet jo aldri. Uansett så blir det spennende å få vite mer i fremtia. Noe om når det skulle komme?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Du bor i Norge og bryr deg om månedsprisen lol..

En venn av meg i russland må bruke 2-3 dagers lønn for å spille wow i mnd.

Vi vinner når vi skal kjøpe ting over det internasjonale markedet.

Blizzard er et firma, hvorfor spør du ikke Microsoft om å sette ned prisen på alle sine ting 1/2 ? Vista koster vel gode 2000kr selvom de sikkert hadde overlevd for 1000.

Så lenge folk kjøper selger Blizzard.

kk. Jeg taper den der ;)

Men angående lisensen til Microsoft, så er et operativsystem så og si nødvendig til å kjøre en pc, selv om det finnes gratis alternativer. Og man trenger kun èn lisens til Windows, men mange betalinger til wow. Selv om Prisene til Microsoft er høyt over det de fortjener å være.

Skrevet
Tviler litt på Starcraft siden de lager 2'ern nå. Men man vet jo aldri. Uansett så blir det spennende å få vite mer i fremtia. Noe om når det skulle komme?

De lagde jo WC3 tre år før WoW.

Skrevet (endret)

Blir ikke noe nytt MMO på lik linje med WoW.. Hadde vært meningsløst.. Hvorfor? Jo fordi de på den måten ville skapt konurranse med seg selv, noe som ikke er et sjakktrekk.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
Blir ikke noe nytt MMO på lik linje med WoW.. Hadde vært meningsløst.. Hvorfor? Jo fordi de på den måten ville skapt konurranse med seg selv, noe som ikke er et sjakktrekk.

Det kan være en mening med det. Hvis Blizzard på denne måten klarer å kapre flere gamere og øke sin kundebase kan dette være lurt. Selv om noen velger å gå fra WoW til det nye spillet vil det mest sannsynlig være en del nye spillere som vil prøve det nye mmo-spillet. Dermed kaprer Blizzard totalt sett en større del av mmo-markedet enn hvis de bare hadde fortsatt med WoW. Og med to sterke merkenavn innen mmorpg-sjangeren kan det bli enda vanskeligere for andre utviklere å stjele kunder fra Blizzard. Sånn er det å være markedsleder :)

Skrevet

Håper sykt på Diablo3 da jeg har vokst opp med det spillet. I tilleg er det jo helt sykt bra til å være så gammelt.. me vant diablo...

Btw: gleder meg til oppfølgeren til Quake3: Arena :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...