endtrax Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Heisann godtfolk Nå driver jeg å lvler oppe en Gnome Mage mot level 70, akkurat nå er den level 63 og jeg prøver tapert å få den til lvl 70 før julaften. Men nå sliter jeg med netverksproblemer på main pc (er på laptop nå), og kan der for ikke spille WoW på en stund, så jeg tilbyr noe til å spille for meg. Så hvis du kjeder deg om dagen, så kan du prøve deg på dette. Så du vil få mulighet til å spille på accounten for en stund (vet forsatt ikke hvor lang tid det vil ta å fikse), men håper at du som får lov å spill på den vil prøve å lvle så seriøst som mulig. Interresert? PM eller post her. Endret 13. desember 2007 av Aslas
samebob Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Tror du burde forandre topicen, å er ikke så veldig lurt å gi bort konto informasjon til hvem som helst.
nazrm Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Du tilbyr noen å levle din karakter? Så snilt av deg.
Pherol Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 1. Du burde forandre topic. Brukermoderator kommer nok og ber deg og skifte den uansett. lite forklarende 2. Du burde ikke gi bort konto info til noen hvis du ikke kjenner/stoler på personen . Scam er vanlig når man gir bort konto info.
EvenEleven Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg kan gjerne prøve den:) alltid drømt litt mage^^
turak Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) 1. Du burde forandre topic. Brukermoderator kommer nok og ber deg og skifte den uansett. lite forklarende 2. Du burde ikke gi bort konto info til noen hvis du ikke kjenner/stoler på personen . Scam er vanlig når man gir bort konto info. de trenger en uke uten at eieren spiller for og kunne skifte mail dessuten så kan de heller ikke ødelege de hemmelige passorde... men armor'n har et prob. (ps. wannabe mod ? ) Endret 14. desember 2007 av turak
Drunk_Panda Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 1. Du burde forandre topic. Brukermoderator kommer nok og ber deg og skifte den uansett. lite forklarende 2. Du burde ikke gi bort konto info til noen hvis du ikke kjenner/stoler på personen . Scam er vanlig når man gir bort konto info. de trenger en uke uten at eieren spiller for og kunne skifte mail dessuten så kan de heller ikke ødelege de hemmelige passorde... men armor'n har et prob. (ps. wannabe mod ? ) hahaha så morsom du er turak. Uansett hvor har du fått det fra det med mailen? det er bullshit, har du ikke tilgang til mailen som accounten er registrert kan du ikke bytte den hvis du ikke har CD-Key. Og det heter ikke hemmelig passord, det er Secret Question som blir sendt til eposten din hvis du skulle være så uheldig å glemme det /noen bytter det. Jeg ville aldri ha lånt bort kontoen min til en random fyr her på gamer.no, noen venner eller noen i samme by som deg som spiller? Hadde følt meg tryggere med det.
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
War Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Det er uansett ikke så smart siden dette = ny IP = flagged = ban muligheter. Fikk jo GM på nakken da jeg lokketpå en venns konto for å respekke.
turak Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 1. Du burde forandre topic. Brukermoderator kommer nok og ber deg og skifte den uansett. lite forklarende 2. Du burde ikke gi bort konto info til noen hvis du ikke kjenner/stoler på personen . Scam er vanlig når man gir bort konto info. de trenger en uke uten at eieren spiller for og kunne skifte mail dessuten så kan de heller ikke ødelege de hemmelige passorde... men armor'n har et prob. (ps. wannabe mod ? ) hahaha så morsom du er turak. Uansett hvor har du fått det fra det med mailen? det er bullshit, har du ikke tilgang til mailen som accounten er registrert kan du ikke bytte den hvis du ikke har CD-Key. Og det heter ikke hemmelig passord, det er Secret Question som blir sendt til eposten din hvis du skulle være så uheldig å glemme det /noen bytter det. Jeg ville aldri ha lånt bort kontoen min til en random fyr her på gamer.no, noen venner eller noen i samme by som deg som spiller? Hadde følt meg tryggere med det. når du skifter mailen får du en ingame mail hvor blizzard spør om du er sikker ... Det er uansett ikke så smart siden dette = ny IP = flagged = ban muligheter.Fikk jo GM på nakken da jeg lokketpå en venns konto for å respekke. de skal jeg prøve en gang, logge på acc på forskjelige PC-er med forskjelig IP i en ganske rask rekefølge ...
Drunk_Panda Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Nei det gjør du aldeles ikke. Du får en mail som blir sendt til EPOST kontoen du har registrert på accounten, er helt høl i hue hvis de skulle sendt den ingame, da er jo hele poenget med å ha sikkerhet i spiller borte hvis hvem som helst som har tilgang til username og PW på en acc kan bytte epost, er ikke slik det fungerer nei... I mailen du får fra blizz blir du bedt om å trykke på en confirmation link, og har du ikke tilgang til epost kontoen blizz sendte den til, så får du heller ikke bytta epost.
Xint Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg ville aldri ha lånt bort kontoen min til en random fyr her på gamer.no, noen venner eller noen i samme by som deg som spiller? Hadde følt meg tryggere med det.
John Keats Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det er uansett ikke så smart siden dette = ny IP = flagged = ban muligheter.Fikk jo GM på nakken da jeg lokketpå en venns konto for å respekke. Nei de gjør det ikke sånn. Jeg logger på WoW både på skolen, hjemme og hos venner hver dag, skal de banne for dette? Og hva om routeren klikker og jeg må restarte den? = Ny IP.. Skulle jeg blitt banna for dette også? Anngående det med din venns konto så kan jeg ikke forklare det, men hadde hvertfall ikke noe med IP å gjøre.
StorPeder Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en kompis i Tyrkia. Vi driver å spiller litt på hverandres kontoer. Noen ganger logger vi på samtidig, sånn at den som er online blir DC'a. Mange ganger. Ingen av oss har noen gang fått på pungen for det. De sitter ikke å følger med i det hele tatt. Èn gang har jeg fått advarsel for "account- sharing". Da innrømte jeg direkte til en GM at en kompis hadde spilt på min konto (Lang historie; for å teste hvor mye man kan tøye forskjellige punkter i EULA)
GLN Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det er uansett ikke så smart siden dette = ny IP = flagged = ban muligheter.Fikk jo GM på nakken da jeg lokketpå en venns konto for å respekke. Blizzard reagerer ikke før Ip'en blir noe totalt annet, som f.eks vis du logger på i Utlandet, eller du bor i Arendal og logger på i Bodø. Endret 16. desember 2007 av Dranc
Tmz Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Har da lånt accounten til en fra russland og en fra england jeg da men. Sikkert hvis det er japser du låner bort til, da skjønner de at det er powerlevling.
Bjonski Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det er uansett ikke så smart siden dette = ny IP = flagged = ban muligheter.Fikk jo GM på nakken da jeg lokketpå en venns konto for å respekke. Blizzard reagerer ikke før Ip'en blir noe totalt annet, som f.eks vis du logger på i Utlandet, eller du bor i Arendal og logger på i Bodø. GM reagerer kanskje, men om du faktisk er på ferie en annen plass i verden så skal jo ikke accounten bli bannet.. Men dette klarer sikkert den personen og GM å ordne opp i.
John Keats Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Altså det sitter jo ikke GM's og overvåker IP'en på alle kontoen hele tiden.. Om en IP pluttselig bytter sånn uten videre er det nok ingen som legger merke til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå