Gå til innhold

Guide til signering av usignerte *.sis (Symbian OS Installer File) filer!


Athikez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å regge meg, har en email de godkjenner, men får hele tiden opp at passordene ikke stemmer overens med hverandre. Jeg VET at de er rett, og har til og med testet å skrive det i et anne felt og lime det inn begge steder. Blir så frustrert at jeg snart gror hemorider :( Passordet mitt inneholder både tall og bokstaver (og spesialtegn også). Noen som kan hjelpe meg, peiling hva som gjør at dette ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Nå fungerer det ikke å Requeste sertifikat som før, melding i symbiansigned.com:

 

Your request has failed. Reason:

- Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY. (during GMT office hours)

- ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.

- Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.

- Open Signed Online and Offline for users without a Publisher ID will NOT be available temporarily, an update will be provided during Week beginning 25th Feb

- If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network

 

 

Mulig det er bare å vente utenom GMT office hours, men når er det?!?

Jeg får også denne.

Lenke til kommentar
Prøver å regge meg, har en email de godkjenner, men får hele tiden opp at passordene ikke stemmer overens med hverandre. Jeg VET at de er rett, og har til og med testet å skrive det i et anne felt og lime det inn begge steder. Blir så frustrert at jeg snart gror hemorider :( Passordet mitt inneholder både tall og bokstaver (og spesialtegn også). Noen som kan hjelpe meg, peiling hva som gjør at dette ikke fungerer?

 

Hadde samme problemet da jeg skulle prøve å regge meg for ca. 3 uker siden. Gidder ikke å stresse mer med det... Venter på at det skal dukke opp et enklere alternativ for å få programmene til å funke...

Lenke til kommentar

Ja, dette er jo helt på trynet. fikk ikke godkjent epost.no, men byttet til e-mail.no(samme side!) og det funket!

 

Men jeg sitter fortsatt og venter på verifcation code....

 

Skulle gått ann å laste ned et program, på feks download.com hvor du putter den usignerte filen ved dra slipp, og vips, så er det signert...

 

hørtes jo ut som om det var en del div. problemer her, så du som sa at det var simpelt, er vel da litt lurere enn oss Ola Nordmenn.............!

 

Edit: Fortsatt ikke fått verification code, 18 timer siden...

 

Går de gjennom alle e-mailene manuelt eller?

Endret av oxain88
Lenke til kommentar
Prøver å regge meg, har en email de godkjenner, men får hele tiden opp at passordene ikke stemmer overens med hverandre. Jeg VET at de er rett, og har til og med testet å skrive det i et anne felt og lime det inn begge steder. Blir så frustrert at jeg snart gror hemorider :( Passordet mitt inneholder både tall og bokstaver (og spesialtegn også). Noen som kan hjelpe meg, peiling hva som gjør at dette ikke fungerer?

 

Hadde samme problemet da jeg skulle prøve å regge meg for ca. 3 uker siden. Gidder ikke å stresse mer med det... Venter på at det skal dukke opp et enklere alternativ for å få programmene til å funke...

 

Ah takk for den...deilig at feilen ikke er hos meg ihvertfall. Dog fremdeles kjedelig, har ikke fått testet så mye med mobilen min, men har veldig lyst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå fungerer det ikke å Requeste sertifikat som før, melding i symbiansigned.com:

 

Your request has failed. Reason:

- Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY. (during GMT office hours)

- ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.

- Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.

- Open Signed Online and Offline for users without a Publisher ID will NOT be available temporarily, an update will be provided during Week beginning 25th Feb

- If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network

 

 

Mulig det er bare å vente utenom GMT office hours, men når er det?!?

Jeg får også denne.

 

 

samme her :( jeg vil ha rotateme, og alle de andre gromme n95 programmene

Lenke til kommentar

Er nok slutt med å signere selv.. må bruke online signering dessverre.

Ikke rakk jeg å lage meg certficat før dem stngte heller.. så det er minimalt med programme jeg får lagt inn på min :(

Online signering funker bare på noen få filer, trur jeg har testa ca 10 filer og fått godkjent 2.

 

Men har lest noe om at det går an å hacke firmware i mobilen, så den tar usignerte filer.

Skal levere min N95 på service nå snart, så skal jeg spørre om dem kan hacke firmware for meg i samme slengen (er en kamerat som jobber med service på nokia som skal fikse den).

 

Ellerså kan man kjøpe det som trengs for å singere selv.. regna meg frem til at det kosta rundt 1100 kr (200 dollar).

Lenke til kommentar
Den kinesiske gruppa OPDA har cracka sertifikatsigneringa til symbiansigned og deler ut sertifikater på forumet sitt. :thumbup::dribble: Fikk mitt sertifikat i går og det fungerer utmerket.

 

Guide: How to get DevCert from OPDA forum

http://rapidshare.com/files/101418167/OPDAGuide.rar

Har tenkt å lage en guide 2 med dette på forumet her.. men fant senere ut at dette ikke er lovlig, siden det er cracking/hacking av symbiansigned sin kode så jeg lot være..

 

Men ellers så vriker det som symbiansigned har stengt alt av å lage designerserfikat.

Lenke til kommentar
kan noen venligst fortelle meg en mail som faktisk funker her?:p

 

og det må være en betalingsmail?

 

Hvis du prøver å registrere deg på symbian signed kan du like godt glemme det.. det er til ingen nytte.. annet enn om du vil gi 1100 kr for å få et certficat :p

Da er det bedre å bruke sida til opda ;) der får man certficat gratis.. men ser ut som om det tar noe tid gitt.

Lenke til kommentar

Ja, det blir spennende å se om det her OPDA-greiene funker. Ser det er ca. 1400 flere ferdige certificates i dag enn det var i går.. Iom. at det er på 53-54.000 nå, og jeg postet på ca. 70.000, så tar det muligens 10 dager elns... Kjedelig å måtte vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...