Gå til innhold

Innrømmelse: Jeg plukker ikke opp hundedritten.


  

151 stemmer

  1. 1. Plukker du opp etter hunden? (NB. KUN for hundeeiere)

    • Ja, alltid
      37
    • 50-100% av gangene
      35
    • 0-50% av gangene
      27
    • Plukker aldri opp
      52


Anbefalte innlegg

La bæsjen ligge der. Ifølge avstemningen er det flere som gir faen i hele bæsjen, og rett og slett lar den ligge. Helt greit for så vidt. Og nei, jeg har ikke hund, og kunne ikke brydd meg mindre om en bæsjeklump i veikanten eller lignende. På trappen foran huset er en annen sak, men det har så og si aldri skjedd. :)
Det er ikke kjekt at det ligger dritt på stier. Dette fikk meg faktisk til å prøve å begynne å springe på bane. Det må jo være irriterende for andre hundeeiere også, de går jo tur med bikkjene sine på de samme stiene. Endret av haalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i dag tok jeg opp min første hundedrit på mange år. :(

jeg er skuffa over meg selv, fatter ikke hvorfor jeg gjor det. jeg bare fikk en tvangstanke som sa at viss jeg ikke tok det opp så kom noen til å drepe hunden min :( Så jeg måtte.

dt ødela hele turen!! Aldri mer ass! neste gang skal jeg stå i tvangstankene, og ikke plukke det opp uansett hva tankene sier til meg!

Jeg tror den eneste tvangstanken du sliter med, er at det å plukke opp en bæsj ødelegger turen din. :roll:

 

Nevnte jeg at du er en smule spesiell? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hallo, jeg er ikke mer spesiell enn de 34 andre som har svart de gjør akkurat det samme som meg!!!:mad:

 

HA ha, må le litt av dine meninger :p..

 

Det som hadde vært morro var og gå turer i oppkjørselen din, gjør hunden min fra seg, så ja ja, er jo ikke mitt ansvar hva den gjør, det råtner jo etter noen måneder. så det er ikke noe problem. he he..

Lenke til kommentar

Schnell, dette er en smule off-topic... men, du virker som en svært useriøs type, beklagelig nok. Tror kanskje dette har resultert i mange av svarene du har fått.

 

Greit, du plukker ikke opp hundebæsjen. Ikke jeg heller. Men mye av det du sier er helt patetisk. Og jeg måtte dessverre lese den posten hvor du sier du har plukket opp din første bæsj, og dermed gikk du helt av skaftet og skulle absolutt tilbake til "tvangstankene" om og ikke plukke opp bæsjen mer. Jaja, særdeles spesiell denne posten din.

 

En liten holdningsendring til hele sitasjonen hadde kanskje ikke vært så dumt ?

 

Lykke til videre i diskusjonen. :whistle::mellow:

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
i dag tok jeg opp min første hundedrit på mange år. :(

jeg er skuffa over meg selv, fatter ikke hvorfor jeg gjor det. jeg bare fikk en tvangstanke som sa at viss jeg ikke tok det opp så kom noen til å drepe hunden min :( Så jeg måtte.

dt ødela hele turen!! Aldri mer ass! neste gang skal jeg stå i tvangstankene, og ikke plukke det opp uansett hva tankene sier til meg!

 

GRATULERER !!! SCHNELL HAR PLUKKA OPP EN BÆSJ !!! tydeligvis en stor seier for deg dette !

Lenke til kommentar

Må si jer blir overasket over hvor mye oppstandelse det blir av en enkelt person sin soleklar trang til å havne i søkelyset. At denne personen ikke gidder å plukke opp møkka etter hunden sin er en ting. at det i tillegg kan bli så mange sider av en slik sak er enda mer bekymringsverdig.

Jeg har hunder selv, plukker aldri opp når jeg går i skogen eller langs veien. Derimot om jeg en sjelden gang skulle befinne meg ett i bebodde områder Les: park, boligfelt o.l. så ville jeg tatt opp om noen av mine hunder gjorde sitt fornødne der. Det har med respekt for andre mensker å gjøre.

Egentlig så er det opp til enhver enkelt å rydde opp etter egen hund. DET er noe av ansvaret som følger med å ha hund. Om man ikke engang klarer det bør man kvitte seg med hunden og heller kjøpe seg gullfisk..

Lenke til kommentar
Hvor utrolig flaut er det ikke om hunden gjør fra seg ett sted folk ferdes, og du blir sett mens du ikke plukker opp driten :roll:

Mange bruker dessuten urovekkende mye tid å å få det til å se ut som de plukker opp , uten at de gjør det.

 

Jeg blir dritsur på meg selv dersom jeg glemmer pose når vi skal ut å gå.

 

lol . det skjedde med meg i går :p måtte stå å forklare den gamle damen at jeg bare ventet til den ikke var så varm før jeg plukket den opp :p

Lenke til kommentar
lol . det skjedde med meg i går :p måtte stå å forklare den gamle damen at jeg bare ventet til den ikke var så varm før jeg plukket den opp :p

 

Klart han ikke plukket den opp Darkbuster. Han hadde jo glemt posen :!:

 

En gang bæsja bikkja mi midt på torget i Molde. Det var sol og utepilsvær og jeg hadde glemt pose. Vi måtte inn på en butikk og spørre pent om å få en slik liten pose som vi plukket opp med. Herregud så flaut det var.

 

Trodde gamle damen deg forresten?

Lenke til kommentar
lol . det skjedde med meg i går :p måtte stå å forklare den gamle damen at jeg bare ventet til den ikke var så varm før jeg plukket den opp :p

 

Klart han ikke plukket den opp Darkbuster. Han hadde jo glemt posen :!:

 

En gang bæsja bikkja mi midt på torget i Molde. Det var sol og utepilsvær og jeg hadde glemt pose. Vi måtte inn på en butikk og spørre pent om å få en slik liten pose som vi plukket opp med. Herregud så flaut det var.

 

Trodde gamle damen deg forresten?

 

ja jøss ! hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...