Gå til innhold

Kritikk ønskes på utkast til design


Anbefalte innlegg

 

blog_review.jpg

 

 

Ønsker konstruktiv kritikk på dette utkastet til design på min blog.

 

Vurderer å tilføre blyant-tegninger for å få til et mer "sketchy" look.. Er heller ikke helt fornøyd med fargen og kontrastene til toppmenyen.. men vet ikke om det er smart å bytte til f.eks hvit på de elementene.

 

Ellers kommer ikke undertekstene til å vises på det endelige designet, men de skal være en hover-effekt med pil til elementet de beskriver tenker jeg.

 

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nesten ikke plass til innhold her.

 

Siden blir topptung. Helt greit med designer spire og oppkom av ideer, men to tredeler er brukt til header. Om ikke mer.

 

Designet inviterer ikke til enkel navigasjon, men post-it lappen fungerer for meg.

 

Designet tar bort fokus fra innholdet. Hvis det er designet du vil vise frem, er jo det helt toppers, men hvis du vil formidle noe informasjon blir dette fort slitsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Bør nok forenkle en del i toppen her ja... Som nevnt kommer informasjonen veldig langt nede.

Jeg går ut ifra at du ikke har copyright (er jo ikke sånn helt rett frem) og da blir det veldig rart å klistre det over hele greia, selvom det er en template du ikke vil noen skal ta. Ta heller en litt mer diskret watermark....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...