Gå til innhold

Optisk kamuflasje er oppfunnet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og så det på nyhetene i går.

f@en meg råtøft, må si jeg dro ganske bra på smilebåndet når han som laget det greiene der tok en sånn spesialplate og holdt det opp forran seg.. man så skjelettet hans! :lol:

Skrevet

Tøffe greier....

Men jeg syns de må skjerpe seg på teleporten, og få til noe der innen noen år nå... jeg er lei av å gå, og vil heller ha en personlig teleport :D

Skrevet

Teleportering er allerede et faktum. Man har klart å teleportere et foton.

Det er vel en stund til man teleportere alle atomene i et menneske da...

Skrevet
Teleportering er allerede et faktum. Man har klart å teleportere et foton.

Det er vel en stund til man teleportere alle atomene i et menneske da...

I know.. Men det har ikke noe praktisk bruksområde ennå.. Jeg venter på den dagen hvor jeg kan stå med en liten fancy device i hånda og taste inn gps koordinatene til der jeg vil.. og vips så er jeg der :D

Kanskje litt ambisiøst å ønske seg noe sånt da.. men det hadde jo unektelig vært kult!

Skrevet

Det amerikanske forsvaret har allerede utviklet et par tankser som bruker samme teknikk, så Japanerne var ikke først, de har bare fått det til bedre enn den Amerikanske originalen.

Skrevet

Men det var japanere som kom først, også tok amerikanerne deg på millitærfronten (for lenge siden), og nå er det videreutviklet av japanere. Men russerne har sikkert kommet på noe som ikke har kommet ut også...

Skrevet

Denne teknikken har nok ikke kommet enda. Kanske den er klar om 12-30 år. Ikke tro på alt dere ser. Les heller siste National Geographic. Der er det et par heftige photoshop bilder. Sweet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...