Gå til innhold

skjule pris på bilett fra bilettservice


Potetgullmann1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk mail fra bilettservice.

 

"Tror ikke du skal gjøre noen endringer på billetten.

 

Billettservice AS"

 

så da får det bare stå til :( litt surt fordi jeg veit gaven min er "finere" enn den jeg får. er greit for min del ^^ velger selv og gi slik gave men da får den andre personen dårlig samvittighet fordi de ikke kjøpte bedre etc.etc.etc :p

Lenke til kommentar

hehe, greia er at han gav meg finere gave til bursdagen min enn det jeg gav til hans.. dette er jo forsåvet ikke noe problem. høres jo ut som ei kjerring når jeg skriver sånn ... mehn! den kosta 570 spenn tror jeg. er bursdags og julegave da :) jeg fikk ps3 spill av han + noen kamerater til jul, men de sa jo han hadde betalt mesteparten. ^^ dette er ikke et "problem" folkens :p bare noe som skjer når noen vil påkoste noen andre noe enda finere enn avtalt. er bare koselig alt sammen. ikke sånn at dette ruinerer noen av oss :p

 

saken er løst med andre ord. jeg kan ikke unngå at han finner t hvor mye det kosta, men ingen grunn til at han skal få dårlig samvittighet

 

edit: har kjøpt bilett selv så skal jo være med jeg og ^^ tjener på deg jeg og så trenger jeg ikke gå alene

Endret av Potetgullmann1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...