Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så heldig at jeg har et nick jeg ikke kan søke opp. :)

Haha, men jeg fant denne som jeg faktisk (skremmende nok) ikke har sett før:

12ci9.jpg

Endret av :--{D
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jøss, den hadde jeg helt glemt eksisterte. I retrospeksjon ser jeg at jeg burde dratt den åpenbare analogien med hot <-> heit som ligger der helt åpenbart. Jaja, jeg vet ihvertfall hva jeg ville klemt i meg av de tre alternativene.

Endret av fargoth
Skrevet

Den lyseblå, uten tvil. Motivet var særdeles mye bedre på den. Den grå var litt "se hva jeg kjøpte på Carlings på slutten av årtusenskiftet".

Skrevet (endret)

"Skal vi sloss om det"-uttrykket brukte jeg også mye en periode. :wee: Siden vi er uenige kan du jo heller droppe begge to, ingen av dem var jo egentlig optimale. Den grå burde hatt motivet fra den lyseblå for å bli et sikkert kjøp.

Forslag til annen t-shirt: (Jeg har en slik selv, og jeg når min peak når den er klistret til min muskuløse overkropp.)

trinet.jpg

Endret av fargoth
Skrevet (endret)

Geh. Da dropper jeg Jaws t-skjorte inntil videre.

Får vel heller bestille Radioresepsjonen t-skjorta. Det er vel litt mye å håpe å vinne den når man nesten ikke sender inn ting. Og hører det nesten aldri live.

Edit: Den trenge jeg kodedingsen fra nettbanken min for å bestille. Får kjøpe den når jeg kommer hjem...

Endret av :--{D
Skrevet

Ooh, våkne folk ^^

Jeg hører på Simon & Garfunkel, spiller WoW, prater med vakre goldseller-jenter fra Kina på MSN og spiser sjokoladeappelsin. Hva gjør dere denne morgenen?

Jeg vil ha den lilla, gimme gimme gimme!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...