Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
bah.. savnr dama nå..

Eg òg! :) Er det fleire som er vakne så seint ja? Eg får ikkje sova. Først og fremst for at eg ikkje for sova, men og fordi eg må vente på tørketrommelen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jada, sitter her på nattevakten min, 3,5 time igjen nå så! :)

haha ja den er kjip! :p Min vaskemaskin er av den gamle slitte typen og den bråker så fælt at jeg ikke kan sove i leiligheten når den går! :p¨

facebook er dødt, nettby er dødt og MSN er dødt, jeg er avhengig av dere folkens!

Endret av Ferchie
Skrevet

Ah :) Nattevakt er greit om ein er i stand til det :) Vaskemaskina mi er òg støyande da det rister og gnell i glass og talerknar på kjøkenet når ho går :p

Skrevet

hehhe ja, samt når den tar inn vann og knirker og hyler under sentrifugering.. elsk!

Meh, nattevakt her jeg sitter er kjedelig. Første bil passerte nå på 2 timer nesten!

Skrevet (endret)

Bah.

Need more updated comics.

Min stoppa på det mest spennende :p

Vil Frank klare å forhindre bryllupet mellom Brandy og Roger? Jeg håper det, Frank og Brandy er som skapt for hverandre!

edit: leif

Endret av Datasmurf
Skrevet

Mornin' Chris!

I natt blåste det så mye at persiennene lagde slik rar vibreringslyd. Kjempehøyt! Selv om de var heiset opp. Irriterende ting å våkne til.

Skrevet
Mornin' Chris!

I natt blåste det så mye at persiennene lagde slik rar vibreringslyd. Kjempehøyt! Selv om de var heiset opp. Irriterende ting å våkne til.

Ja var ekstrem vind i natt oO. Hadde problem med å sove:p

Da var det skule igjen. Kaffi Nom Nom!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...