Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter er liker somregel alt det du ikke liker, men en gang i blandt er du heldig å møter en som liker det meste du liker og hun er jo selvfølgelig ikke så awesome.

Skrevet
Jenter er liker somregel alt det du ikke liker, men en gang i blandt er du heldig å møter en som liker det meste du liker og hun er jo selvfølgelig ikke så awesome.

Sanne ord, mann.

Heldigvis hadde jeg uansett tenkt å la håret på haka vokse ut, føltes så rart da jeg tok det mot at jeg fikk se pupp.

Skrevet

Opeth var supert :D

Møtte tilogmed på B-real ^^

Fikk hilst på han før jeg måtte løpe for ikke å rekke toget ><

Merkelig det der. 00.48 skal det gå. Istedet går toget 00.45. Noe jeg så vidt ikke rakk. ><

Skrevet

Kan ikke si meg enig der Programvare. :(

Var så trøtt på morgen idag at jeg trodde jeg hadde dårlig tid.

Heldigvis så fikk jeg god tid siden jeg var så rask. :p

Skrevet (endret)

Nå kan jeg til og med rekke 411-bussen som går 35 istedet for den stappfulle 418-driten de sender forbi her. Føler på meg at denne dagen blir forbanna knall!

edit: Tunga svir heller ikke så innmari lenger! Det var grusomt i går kveld, men nå kjennes den mye bedre ut. Kanskje jeg skal prøve en tannpuss.

Endret av Programvare
Skrevet

Og da satt jeg på skolen :wee: Mediefag hele dagen hvertfall, så om ikke slapp, så blir den hvertfall bra. :) Møte min eks kjæreste etterpå skal jeg også. Drikke kaffe og kose oss. :love:

Skrevet

Jeg sitter på skolen og gjør meg klar for en hel dag med ungdomsbedrifts messe:p Blir gøy det! Skal vi finne mange premier

Skrevet

Faen jeg har ikke første forelesning før 11:15 i dag, men har vært oppe i en halvtime nå allerede for å stå i kø for Michael Jackson billetter... "Your wait time is approximately 15 minutes or more..." Yay, dette går fort tenker jeg...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Gjesp burp bleh... Sånn kjennes morgenen min ut foreløpig.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

God dag DNFK.

Da har jeg og kommet meg opp av senga og på skolen. Var nesten så jeg ikke sto opp i dag da. Sovna igjen etter at pappa hadde vekt meg og ble vekt på nytt i siste liten til å rekke alt før jeg måtte gå hjemmefra :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Bleh. Dette blir en laaaang dag. :|

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Indeed. Men pizza og pils i samkjør med en flott film etter jobb i dag så :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...