Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har der sånn i ei uke jeg:( men jeg er bare med 1 kar, men han er tett nok for 2 stk atm sitter han og synger.. og jeg prøve og "jobbe" litt

hahaha.. synd.. for jeg sitter faktisk her å synger jeg også :p

Skrevet

nei, kjenner ingen jeg heller.. ja det kan jo være greit og synge, men når du bare sitter og spiller facebook/flash spill og ikke skjønner opp og ned på et kabinett er det ikke håp for deg på IKT :p

Skrevet
Er det bare jeg som ikke kjenner noen personlig fra forumet?

Vel, nå er det jo 167180 registrerte medlemmer her på forumet, så skulle regne med at det er flere folk som ikke kjenner noen fra forumet personlig.

Skrevet
nei, kjenner ingen jeg heller.. ja det kan jo være greit og synge, men når du bare sitter og spiller facebook/flash spill og ikke skjønner opp og ned på et kabinett er det ikke håp for deg på IKT :p

umph. greit da!:D haha

*oo.. gitar*

Skrevet (endret)

jeg kan ikke gi han en karaktert :( jeg er bare lærling her :p

(selvom sannheten er at jeg holder en kniv bak nakken hans og truer han)

Endret av probin
Skrevet (endret)

Neida, jeg sier hva jeg vil jeg, for det er ikke Robin som skal sette karakter. Han er jo bare lærling :D

MEn ja, Robin er ikke så ille. Han er en knakanedes kjekk kar :new_woot:

Edit: Robin var før meg :p

Endret av Torg3r
Skrevet

velkommen til min verden, sikkert 1 gang i uka hvor vi kunne sovet lenge, men neida.. læreren kommer i 3 time og sier * øhh dere hadde fri de 2 første glemte bare å si det*

Skrevet

Fordi jeg er trøtt! Og fordi programmet alltid føkker seg slik at jeg må gjøre alt minst tre ganger. Og jeg er trøtt. Og at programmet må ha alt inn med teskje og fordi jeg er trøtt ffs!

uff.. jeg er trøtt idag :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...