Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck eg hater å se på skins, får meg til å savne sommeren, drikke hele natten og sove ute. Lyst klokken 5. Varme, lite klær.

Kommer også i ett helt for jævlig festehumør. Irriterende når man ligger i sengen og ikke har noen form for rusmidler.

Hva skjer i natten?

Skrevet (endret)

Ooh, god film. Har egentlig lyst å sette på Cold Mountain, men den er så jævla trist.

Edit: Tojo, jeg har akkurat vært nede og henta forsyninger, nå vurderer jeg å finne en film.

Endret av Hoppende Bryster
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Her skjer det lite. Så del 1 av en ganske interessan dokumentar jeg lasta ned for lenge siden, og venter nå på del 2.

@HB: Skulle ikke du sette personlig rekord og legge deg før tolv? :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Har hukommelse som en gullfisk egentlig, bare la merke til det for noen timer siden og begynte å lure når jeg så deg her på denne tiden. :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så du eier ikke viljestyrke og bukker under gruppepress?

Good to know.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Btw; joiner du forumstreffet i Tr.heim om 14dager?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Og der i nærheten er Oslo? Var digg sist jeg var på hw-treff der^^

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Faen så irriternede vekkerklokka til hun ene kjerringa jeg bor med er. Hun våkner jo ikke av den selv heller så må ligge å høre på den hele tiden. Digg.

Skrevet

Jeg irriterer meg over brukernavn som ikke får plass! O.o

Og det at jeg ikke har lagt meg ennå. Selvfølgelig. Da blir det enten døgning, sove i seks timer så jeg ikke fucker døgnrytmen heeelt eller sove så lenge som mulig og døgne før jobb. Meh.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Satan så tungt det var å stå opp.. 6,5 timer er altfor lite.. :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...