Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Snart kommer det en smart-ass og forteller oss at vi må legge oss tidligerere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Trøtt -.-"

Du er ikke den eneste, er skittrøtt selv, selv om jeg la meg tidlig i går.

Typisk flaks at bussen til jobb i morges var av den gamle typen, med harde lave seter, så klarte ikke og sove der.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Ddddamn. Var oppe til to i natt og stod opp kvart på sju. Fire timar og tre kvarter.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to.

Skrevet

vel.. jeg er ute på anlegg, så jeg har ingenting annet å finne på enn å sove om kveldene :p

Så jeg la meg klokken 10. Etter å ha lest noen sider i en bok.

Skrevet
Baah. Høres utrolig slitsomt ut. Ta deg en øl før du legger deg om kvelden. Det er god sovemedusin det. Ikke for å bli full, men man blir generelt sett trøttere av en øl forran tvn/pcn om kvelden. Holder med èn eller to.

Har mjød ^^

Skrevet

Jeg vinner, jeg har sovet 8,5 timer i gj. snitt de to siste dagene.

:wee:

I natt skal jeg ikke legge meg dog, kommer til å bli en fin fredag på skolen.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har mjød ^^

Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete.

Skrevet

Har mjød ^^

Hehe.. Husker jeg og en kompis brygga mjød. Ble ikke heeelt velykket da vi ikke klarte å knerte gjæren. Bra i starten, men ble bare mer og mer gjærete.

Haha ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...