Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn folkens.. sto opp litt ufrivillig nå. Har egentlig fritt fra jobb, så klokka var satt på 12.00. Men sånn går det når det ringer i telefonen. Ghraag, sett på kaffen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mh. Stå opp nå, reise til byen straks, shoppe, shoppe, shoppe! Babyklær og juleting og god knows what not! Stikke på kafé med Katrine, innom polet og shoppe litt der òg, for så å reise hjem og drikke kakao og spise middag og vise frem alt vi har kjøpt. :D

Skrevet (endret)

Æsj. Skal ha mattetentamen i morra. Må øve :( Men det gidder jeg ikke nå.

Sitter forresten å drikker Simbas Julebrus!

Endret av Wiciwato
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Drømte at min bror kidnappet sønnen til en blind prest inatt.

Var freaky

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Mr. M reporting frå sesjon!

Skrevet (endret)

Var freaky

Det er da ingenting. Kan ikke helt huske akkurat når. Men er ikke mange dagene siden jeg drømte at jeg ble fratatt moderatorstatusen. DET var skummelt det! :p

Endret av Snorre
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Var freaky

Det er da ingenting. Kan ikke helt huske akkurat når. Men er ikke mange dagene siden jeg drømte at jeg ble fratatt moderatorstatusen. DET var skummelt det! :p

OMG(ja,jeg kan noen nerdeord) Forvekslet deg med Fredrik.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Noe er galt i år.

Jeg mangler 3 gaver på julegavelisten min. Og i år har jeg og samboeren slått sammen listene våre, og hovedsaklig gitt meg hovedansvaret. Men altså. Altsååå. 3 stykker igjen. Hva skal liksom jeg gjøre dagene før jul, hm? Og av de tre stykkene så er det bare selve innkjøpet som mangler på 2 av dem, de er ferdig planlagt. ._.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...