Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Indeed, litt skummelt men det går bra, det er ingenting bedre enn å være ett med deg :)
*Slipe ett par kniver jeg har lånt av kibs* :ph34r:
Skrevet
Du er mye finere uten skjegg Øb. Litt er greit, men langt geiteskjegg er uffneitakk.

Jada jeg har fått med meg at du ikke liker det. Tar det regelmessig jeg. Vokser litt fortere på meg enn Datasmurf vettu :D

Skrevet

NgZ, ja, det skal det. Skremmende vanskelig faktisk. Enten er det ulovlig i ørtogførti land ellers så er det bare for sært for [random name/number]chan óg :<

Ø.B., det er den såre sannhet. Hva skal til for mer produktiv hårvekst i ansiktet? :p

Skrevet
NgZ, ja, det skal det. Skremmende vanskelig faktisk. Enten er det ulovlig i ørtogførti land ellers så er det bare for sært for [random name/number]chan óg :<
Hvor sært er det egentlig? Gief example!
Skrevet
La meg 23 og lå til 1 og fikk ikke sove, så jeg sto opp og satt meg her. That's fate.

Det er jo bedre å sitte her? :)

Smurfen sin fantasi. Noe jeg ikke vil vite, sant?

Stemmer :tease:

Skrevet

NgZ, jeg er redd for å bli banna - eller at det skal luske snut og hva verre er her, og at jeg våkner til folk på døra som skal ha meg med til analysering og isolat og diverse, så jeg lar ting være i hodet mitt uten å røpe noe for dere.

La oss bare si at Bundy har inspirert mye av fantasien min med snusket sitt.

Vintermåne, jeg har den perfekte kuren for deg som gjør at jeg tror jeg nå sovner. :O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...