Programvare Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Oi, det er tidlig enda. Trenger ikke å dra før om en time nesten, og har ikke en dritt å gjøre.
Programvare Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 åneeeeiiiiiiiiii, jeg fant plutselig ut at jeg begynner klokka 9 i stedet for 8 i dag. Så dritkjedelig
Bytex Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Pah, husker enda den gangen jeg våkna en time før vekkeklokka på hybel, og trodde jeg hadde forsovet meg. På ett eller annet vis så øynene mine helt galt klokkeslett, og jeg bare stressa vettet av meg og ned på skolen (bare 50 meter unna). Så syns jeg det var så snodig stille og lite biler på parkeringsplassen..begynte å lure på om det var fridag ellernoe, kjente på døra og den var stengt..jaha, så rusla jeg hjem igjen og så at klokka bare var 07:30. Den er kjip.
Pasient Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) Haha, fy faen. Jeg har gjort AKKURAT det samme. Fy faen så dum jeg følte meg. Jeg har ikke hår lengre, jeg bare tok hårklippern, fjerna den "justere lengde" saken og tok alt. Lurer på om det var lurt Bilder kommer, jenter er velkomne til og svare på om det ser bra ut eller ikke. EDIT: Pix Endret 26. august 2008 av Pasient
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Pasient, nå er ikke jeg jente, men jeg syntes det så bra ut
Demantios Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hrmf, hadde den jæævlig digge drømmen igårkveld, så presterer selvsagt telefonen å ringe. HRMF!
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Pepsi, ditto. Alltid like kjedelig. Banna svenske telefonselgerjævel, men jeg kjefta'n opp før'n fikk sagt et ord.
Demantios Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Haha, fy faen. Jeg har gjort AKKURAT det samme. Fy faen så dum jeg følte meg. Jeg har ikke hår lengre, jeg bare tok hårklippern, fjerna den "justere lengde" saken og tok alt. Lurer på om det var lurt Bilder kommer, jenter er velkomne til og svare på om det ser bra ut eller ikke. Klippte du vekk smilet i samme slengen eller? Du er heitere når du smiler ihvertfall Pepsi, ditto.Alltid like kjedelig. Banna svenske telefonselgerjævel, men jeg kjefta'n opp før'n fikk sagt et ord. Ja fyfaen, våkna opp med kjærlighetsrus tilogmed. Hrmf Telefonselgere er kule =D
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Telefonselgere som ringer fra Sverige klokka 2 på natta duger bare til å bli kjefta opp.
Demantios Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Da hadde jeg kjørt igang en veldig heit samtale
Pasient Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Sist gang jeg ble oppringt av en selger, spurte jeg henne hva hun hadde på seg, og om hun onanerte ofte. Teh fun. Tror jeg går for denne "sveisen". Eneste jeg er misfornøyd med er skjegget, tok alt for mye der. Må la det gro litt.
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Bah. Ene stumblern min er ikke kompatibel med nyeste versjon av Firefox.
Ferchie Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) Hva er det lengste dere har klart å holde en telefonselger på tråden uten å gjøre et kjøp eller å snakke om produktet han/hun skal selge? ^^ Min rekord er 15 min! Og forresten: God morgen folkens! Pasienten, du så kriminell ut med den sveisen heheh Endret 26. august 2008 av Ferchie
Bytex Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Nuvel, på tide å finne køya..sånn det er å jobbe nattskift. Er dritglad det regner og er helt grått ute, så slipper jeg ha sola inne i leiligheta halve dagen som igår. Blir ikke mørkt, da, selv med svarte gardiner OG persienner.
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Da slår du meg glatt. Persen er 7 min, en gang i ungdomstida. Jeg virka interessert og bare spurte og spurte og spurte og grov om alt mulig rart, hovedsaklig ting som ikke var relatert til produktet før jeg fikk høre i andre enden at jeg tydeligvis ikke var interessert og vedkommende la på Bytex, vet hvordan det er ... ><
Ferchie Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Her er det skyfri himmel, skal gjøre meg klar snart så skal jeg ut å nyyyte været! Fint å ha fri fra jobb!
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg er fornøyd med å ha hatt to soldager med rundt 24 grader, nå er det herlig med regn også. Er så herlig å våkne til regnets rytme
Anbefalte innlegg