Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neste gang jeg skal flytte noe sted skal jeg betale noen for å pakke for meg. Helvete, det er jo ett slit. Og rommet mitt ser ikke ut nå. Men jeg gleder meg som en unge til å pakke ut. :wee:

Tell me about it. Har flytta 10 ganger, og er bare 17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hehehehehe :D

også ler du? ler? :p

nei stakars nå må vi slutte:P

heheheh ja, jeg kan bli litt drøy når jeg blir ivrig! ;)

Jeg har flytta 2 ganger de siste 8 månedene. Stor skinnsofa opp en trang trapp alene fører til litt bannskap! :D

Endret av Rasch
Skrevet
hehehehehe :D

også ler du? ler? :p

nei stakars nå må vi slutte:P

heheheh ja, jeg kan bli litt drøy når jeg blir ivrig! ;)

Jeg har flytta 2 ganger de siste 8 månedene. Stor skinnsofa opp en trang trapp alene fører til litt bannskap! :D

vi blir litt drøye.

har flytta... 6-7 ganger siden jeg var 1år

Skrevet
Tell me about it. Har flytta 10 ganger, og er bare 17.
10? o_o

Jeg er vel oppe i å flytte for, ehm, 5. gang nå, om man ikke regner med den gangen når jeg var 1 år gammel. x)

Jeg flytter for andre gang på to måneder. 8D
Skrevet

En sjelden fisk, faktisk. Jeg er fiskerdatter, ikke en fisk. Det er faktisk en forskjell der. oO

Og jeg er her ganske ofte skal jeg si deg. Er bare det at diskusjonene pleier å være ulidelig kjedelig, så ja. 8D

Ooooh. 08.08.08 blir jeg samboer. 8D

Skrevet (endret)
En sjelden fisk, faktisk. Jeg er fiskerdatter, ikke en fisk. Det er faktisk en forskjell der. oO

Og jeg er her ganske ofte skal jeg si deg. Er bare det at diskusjonene pleier å være ulidelig kjedelig, så ja. 8D

Ooooh. 08.08.08 blir jeg samboer. 8D

Og jeg er fra en fiskelandsby! :D

''Æ kjøre sjarken jænnom værre, sjarken e pimpa, pimpa e sjarken! Æ en en sjarkpimpar, en pimp sjarkar!''

PS: ja er helt enig. Skikkelig labert her til tider.

Endret av Rasch
Skrevet

Her går det i flytting og kjærestepreik ser eg. Koseleg!

I dag har eg brukt ca 4300 kr på shopping! :ohmy: Søstra mi var med, så då gjekk tusenlappane fort.

Skrevet

Haha:P

Nei, mamma er bare veldig glad i å flytte. Har "kun" flytta 3 ganger over lengre avstander da. 5 ganger hvis man teller med de tidene jeg ble annsett som flyktning.

Skrevet

Andre som har shoppa altså? Vel, det trengtest virkeleg her i gården, har vore så slapp med klesvask i det siste, så det settet eg gjekk i på byn i dag var det siste reine :p No skal vaskemaskina få køyre seg ei stund.

Skrevet (endret)

haha har en kompis som hadde en ganske godt betalt jobb, han vasket aldri klærne sine, som oftest kasta han dem rett i søpla! :p

Men ja, hadde en diger haug jeg å for noen dager siden så sentrifugen er i full sving her å! :)

Hanna: Nei absolutt ikke, dere er heldige, hadde jeg hatt noen grunkers til overs skulle jeg også gjort det! :) men pga operasjonen snart så må jeg spare penger til sykemeldingen! :) (lite penger med standard lønn)

Endret av Rasch
Skrevet

Åååh. Shopping. ._.

Jeg gleder meg til jeg får meg jobb og lønn og slikt. Jeg skal spare frem til Desember. Så skal jeg gå så jævlig amok. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...