Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For de av dere som bryr dere så slo akkurat Odd start ut av NM.

Snakker vi de greiene der det er en gjeng med svette menn som løper etter en ball?

Skrevet
Snakker vi de greiene der det er en gjeng med svette menn som løper etter en ball?

Ja. Og så får de ikke hver sin ball en gang av en eller merkelig grunn.

Skrevet
Det er fint å bade på Sørlandet.
Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat..
Skrevet

Ja. Og så får de ikke hver sin ball en gang av en eller merkelig grunn.

Det er dårlig gjort det! :thumbdown:

Skrevet

Tihi, jeg vet hvor mye han tjener.

Det kan jeg tenke meg, spesielt nå i denne varmen. I utgangspunktet tenkte jeg mer på særegenheter ved Kristiansand og omegn, slik som museer eller kanskje Setesdalsbanen? Bare et eller annet å ta seg til på dagtid når man blir lei av å daffe rundt eller ligge langstrakt i sola. Har forøvrig hatt hytte i Vennesla tidligere så erfaringsmessig er jo ikke Kristiansand en eksplosjon av underholdning akkurat..

Om du finner brosjyrene til "Skattejakt på sørlandet", finner du nok masse å finne på. Husker det var mye der.

Skrevet
Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars :(

Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr.

Tihi, jeg vet hvor mye han tjener.
hundre og noen og førti tusen var det ikke?
Skrevet
Hihi, jeg har sendt to jobbsøknader på under 5 min :D

Jeg er så stolt av meg sjøl akkurat nå, at det skulle ikke vært lov.

Flink bisk!

Vil du ha godbit og at jeg skal klø deg på magen?

Skrevet
Jeg vet. Tenk på hvordan de som ikke har ballen føler seg. De nå føle seg skikkelig utelatt stakkars :(

Og han ene får ikke lov å springe rundt å leke med de andre en gang. Han må stå i et bur som om han var et dyr.

Forferdelige greier. :p

Skrevet
Fotballspillere har et hardt liv. Red Bull smaker offisielt piss.

Ingen tvil om det. HVA? Red Bull = Nammenam.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...