Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"?
Det er da en mye bedre måte enn å skrive: "OMGLOL!!!!1!!11111 SE HVA JEG OPPDAGA!"
Skrevet (endret)

Natta b-real, du gærne nording. (Ja, nytt uttrykk.)

Hei Skarstad. Hvor ble du av i går kveld? I didn't see you. Du var vel i Brønnøysund.

Det er da en mye bedre måte enn å skrive: "OMGLOL!!!!1!!11111 SE HVA JEG OPPDAGA!"

Du ødelegger L4r5-inntrykket. Ved å skrive hva vi synes, altså. "OMGLOL" er veldig L4r5. Du vil vel ikke ødelegge det?

Endret av Kibs
Skrevet
Var det ikke plass eller nie?
Korrekt. 8D

Vi, og to-tre-fire-fem (?) til måtte finne alternative reisemåter. 8D

Ikke sant. Derfor kan det være verd å nevne den sånn at folk får det med seg. :)

Og det gjør du ved å spørre hva vi synes om "den nye forum-wikien?"?

Det funker, og du bygger opp under dette. 8D

Lars innledet en diskusjon om emnet, noe som automatisk vil frembringe informasjon, og ved spørsmålsbruken helt til å begynne med vekker han nyskjerrighet og interesse. 8D

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Og da var jeg og Espen endelig hjemme, etter å ha blitt nektet å komme på bussen (Det skal nevnes at vi er edru og anstendige og blablabla). Vi måtte ta taxi. Fuck tide, som ikke innser at de må sette i gang trekkspill-busser på dager som denne. 8D

Hvordan kan du si sånt om fantastiske Tide, som aldri kommer i utide?

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart :p

DO IT!

Skrevet
Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D

Nie. Stopp. Du får tåbilder i posten snart :p
Synd det. 8D

Trusler funker dårlig, helst da mot sin hensikt. 8D

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Nei, si det. De frekke sjåførene, udugelige sjåførene, og fantastisk nøyaktige ruter, hvorav de alle stemmer overens. Jeg må gå og vaske fingrene mine med grønnsåpe, for å ha skrevet dritt om dem, altså. 8D

Ja. Og vask munnen din også, bare sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet
Hei Skarstad. Hvor ble du av i går kveld? I didn't see you. Du var vel i Brønnøysund.

Det var jeg. Fytti rakkern, det ble kaldt etter hvert.

Also, DU GJORDE DUMME TING I FYLLA??

Skrevet (endret)

Det irriterer meg litt at jeg ikke spiller Age of Conan nå. JADA JEG INVESTERER I FREMTIDEN UTDANNELSE HURRA. Men jeg kunne tenkt meg å begynne nå likevel. T_T

Endret av Zealuu
Skrevet

Datasmurf ved data ---> vin i et fåfengt håp om at det vil kurere tørsten og sulten ---> flere sovetabletter ---> komalignende søvn ---> mandag og åpne butikker.

Skrevet

Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart.

Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt.

Skrevet

Apropos random utbrudd så kom jeg akkurat på at jeg savner de "0,8"-kinaputtene man fikk kjøpt i sverige før. Hadde det alltid så gøy med de :love:

Skrevet (endret)
Er litt rart at amerikanere ikke har foreslått obligatorisk bevæpning av flypassasjerer. Da kunne jo de overmannet terrorister. Virker som det er sånn de tenker i de fleste andre sammenhenger så det er litt rart.

Vet det er sykt av meg å komme på slikt nå, men jeg blir sånn når jeg er trøtt.

Isralerne har jo benyttet seg mye av slike flydetektiver, og jeg mener jeg hart hørt om det i USA også.

Edit: Det frister å legge inn artikler om forskjellige forumbrukere i wikien.

Endret av Pusur1993
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...