Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare de med grønt hår. Ellers foretrekker jeg jentene mine over 18. Gjerne fra Sør- eller Østlandet ;D

*host*

Skrevet
Vel, du får si ifra om du kommer nedover da :)
Klart jeg gjør. :)

Og så må du si fra om du tilfeldigvis skal til Langesundsområdet i sommer. Da skal jeg spandere en utepils på deg her.

Skrevet
Kjedelig russ du er da :ohmy:

Nja. Jeg prioriterte typen foran drikking i og med at jeg ikke er en stor festperson uansett. :p

Skrevet
Egentlig så ser jeg for meg at du er sånn fyllefilosof. Kunne kanskje vært litt gøy å drikke med deg likevel. :)

Vel, faren er overhengende for at en eller annen (u?)heldig sjel vil finne om det er tilfellet i morgen.

Skrevet
Klart jeg gjør. :)

Og så må du si fra om du tilfeldigvis skal til Langesundsområdet i sommer. Da skal jeg spandere en utepils på deg her.

Liker ikke øl :p Men om jeg mot alle ods skulle bevege meg til Langesund, så skal jeg nok si ifra :D

Skrevet
Vel, faren er overhengende for at en eller annen (u?)heldig sjel vil finne om det er tilfellet i morgen.

Hvem, hvem, hvem, hvem?

"*sjalu*"

Skrevet
Nja. Jeg prioriterte typen foran drikking i og med at jeg ikke er en stor festperson uansett. :p

Du er en virkelig kjedelig russ :( Du er kanskje en av de som ikke har russekort heller? :p

Skrevet
[sett inn alt i verden her] foran drikking i og med at jeg ikke er en stor festperson uansett.
Fail. Epic.

:roll:

Jeg er ikke det.

Skrevet
Du er en virkelig kjedelig russ :( Du er kanskje en av de som ikke har russekort heller? :p

Selvsagt har jeg det. Vil du ha?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Russ 007 var best :D

Skrevet
:roll:

Jeg er ikke det.

JEg syntes det er koselig å skrible om verden rundt meg med en stor notatblokk og en liten tusj.

Hva har jeg i notatblokken? - En tegning av en penis og skisse av bestefar og en gammel Chevy.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...