Shikaru Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 egentlig bare sa jeg det fordi ei i klassen bruker å si det til alt som lukter eller smaker vondt.
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hva smaker ei hore? Jeg vet ikke, men jeg innbiller meg at de har en eim av fisk.
A-Jay Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hva smaker ei hore? Jeg vet ikke, men jeg innbiller meg at de har en eim av fisk. Kommer vel an på hvilken del man smaker på da.
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kommer vel an på hvilken del man smaker på da.Og tilberedningen så klart. For ikke å snakke om valg av saus og annet tilbehør.
Rescue me Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Er det noen som har en stil om Øst-Tyskland? Altså etter andre verdenskrig til Berlinmurens fall.
Piratpjokken Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har en masse info hjemme, men den får du ikke Hadde ett prosjekt for 2 år siden, fikk 5 på det
Rescue me Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har en masse info hjemme, men den får du ikke Hadde ett prosjekt for 2 år siden, fikk 5 på det Hver så snill, trenger det veldig nå. Du kan få betaling .
Terje92 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der
Rescue me Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett .
A-Jay Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Kommer vel an på hvilken del man smaker på da.Og tilberedningen så klart. For ikke å snakke om valg av saus og annet tilbehør. Noen som kan anbefale vin til horestek?
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Noen som kan anbefale vin til horestek? En tung rødvin til å overdøve smaken?
Terje92 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett . Da tar du et random googlesøk på det, som vi gjorde i gamledager
Rescue me Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett . Da tar du et random googlesøk på det, som vi gjorde i gamledager Tror du ikke jeg har googlet? Tenkte også å jukse litt med å ta noe rett fra teksten.
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett . Da tar du et random googlesøk på det, som vi gjorde i gamledager Tror du ikke jeg har googlet? Tenkte også å jukse litt med å ta noe rett fra teksten. hvis du går i 10ende, ville jeg IKKE ha gjort det, en jeg skjenner kom ikke inn på det han søkte på fordi han fikk 1 på en tekst der han kopierte
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hvis du går i 10ende, ville jeg IKKE ha gjort det, en jeg skjenner kom ikke inn på det han søkte på fordi han fikk 1 på en tekst der han kopierte PROPAGANDA! Du er egentlig lærer du! Jeg vet det!
Rescue me Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett . Da tar du et random googlesøk på det, som vi gjorde i gamledager Tror du ikke jeg har googlet? Tenkte også å jukse litt med å ta noe rett fra teksten. hvis du går i 10ende, ville jeg IKKE ha gjort det, en jeg skjenner kom ikke inn på det han søkte på fordi han fikk 1 på en tekst der han kopierte "Umulig" å spore opp teksten hvis den ikke finnes på nettet eller i bøker.
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hvis du går i 10ende, ville jeg IKKE ha gjort det, en jeg skjenner kom ikke inn på det han søkte på fordi han fikk 1 på en tekst der han kopierte PROPAGANDA! Du er egentlig lærer du! Jeg vet det! hvis jeg er lærer hvor for skriver jeg da skjenner Les selv er også en side om berlinmuren og den fall der Har selfølgelig lest det der, men det er altfor lite informasjon om Øst-Tyskland på nett . Da tar du et random googlesøk på det, som vi gjorde i gamledager Tror du ikke jeg har googlet? Tenkte også å jukse litt med å ta noe rett fra teksten. hvis du går i 10ende, ville jeg IKKE ha gjort det, en jeg skjenner kom ikke inn på det han søkte på fordi han fikk 1 på en tekst der han kopierte "Umulig" å spore opp teksten hvis den ikke finnes på nettet eller i bøker. ja, men her diskuteres det jo wikipedia, som i noen tilfeller er komplett useriøst!
frøken strøken Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Sukk, gravid og lykkelig gitt Har ikke kommet over det enda
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hvis jeg er lærer hvor for skriver jeg da skjenner For og få oss til og stole på deg vell... slik at vi tror du ikke er en lærer kanskje?
Anbefalte innlegg