Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Stoner? På 0-tallet? Fancy. I did not know that. Vel, da har vi forklaringen på "jomfru" Maria. x)
Nora90 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nope. Dette blir en forferdelig kjedelig dag. Det er jo vanlig det på søndagene vel
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 For en flott ting å våkne opp til!!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Go hawthorn! Ellers er jeg mindre frisk enn i går. Trodde jeg hadde brukt opp sykekvoten min dette skoleåret, men det ser ikke slik ut. Har folk det bra?
j-- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 "Er jeg gravid? Fikk ikke engang med meg at jeg hadde sex med noen... JEG ER FORTSATT JOMFRU!"
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Det er jo vanlig det på søndagene vel Sant nok det. Hadde bare håpet på at folk i DNFK skulle våkne litt. Syntes at DNFK forsvinner litt etter litt
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ah diggedag for meg, først skal jeg kanskje møte ei venninne av meg så skal jeg til Hønefoss og se IK Start valse over HBK
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Har folk det bra? Bortsett fra at jeg med neste alle poster må redigere p.g.a. stor forbokstav glemt og punktum. Så går det ganske bra. Ah diggedag for meg, først skal jeg kanskje møte ei venninne av meg Ida? Endret 13. april 2008 av n4w
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Bortsett fra at jeg med neste alle poster må redigere p.g.a. stor forbokstav glemt og punktum. Så går det ganske bra. Pga. stor forbokstav glemt? Heftig språk. Men så flink du er. Ingen som vil kommentere Hawthorn-tingen min?
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Bortsett fra at jeg med neste alle poster må redigere p.g.a. stor forbokstav glemt og punktum. Så går det ganske bra. Pga. stor forbokstav glemt? Heftig språk. Men så flink du er. Ingen som vil kommentere Hawthorn-tingen min? Jeg er så flink i norsk! 4+ Ftw. Vurderte og kommentere det. Fant bare ikke noe å si.
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Har folk det bra? Bortsett fra at jeg med neste alle poster må redigere p.g.a. stor forbokstav glemt og punktum. Så går det ganske bra. Ah diggedag for meg, først skal jeg kanskje møte ei venninne av meg Ida? uhm..Nei, Tonje
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg er så flink i norsk! 4+ Ftw. Vurderte og kommentere det. Fant bare ikke noe å si. 4+ er jo ikke så verst. Joda. Kom igjen. Si hva som helst.
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) uhm..Nei, Tonje Ok. Ingen jeg kjener. 4+ er jo ikke så verst. Joda. Kom igjen. Si hva som helst. Nåja. 4+ er greit. Skulle gjerne dratt meg selv opp til en 5 though. OK: I didn't get it. Bortsett fra at det kunne virket som at noen tok /Cheer på Hawtorn. Endret 13. april 2008 av n4w
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg er så flink i norsk! 4+ Ftw. Vurderte og kommentere det. Fant bare ikke noe å si. 4+ er jo ikke så verst. Joda. Kom igjen. Si hva som helst. jeg har 4/5 og da er jeg så stolt at jeg sier det er en 5er
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nåja. 4+ er greit. Skulle gjerne dratt meg selv opp til en 5 though. OK: I didn't get it. Bortsett fra at det kunne virket som at noen tok /Cheer på Hawtorn. 5 greier du. Go, go, go, go! Hawthorn ruler big time. Ligger på toppen av afl-lista (Australsk fotball) etter 4 runder, og har ikke tapt en kamp enda. Lookin' good! jeg har 4/5 og da er jeg så stolt at jeg sier det er en 5er
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nåja. 4+ er greit. Skulle gjerne dratt meg selv opp til en 5 though. OK: I didn't get it. Bortsett fra at det kunne virket som at noen tok /Cheer på Hawtorn. 5 greier du. Go, go, go, go! Hawthorn ruler big time. Ligger på toppen av afl-lista (Australsk fotball) etter 4 runder, og har ikke tapt en kamp enda. Lookin' good! Oja Tenkte det kunne være no sånt. Men og dra opp til en 5 blir vanskelig med den læreren jeg har. Han slår hardt ned på alle små feil jeg har
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Oja Tenkte det kunne være no sånt. Men og dra opp til en 5 blir vanskelig med den læreren jeg har. Han slår hardt ned på alle små feil jeg har Det er en utrolig rå sport. Neida. Du får bare rette på småfeilene.
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Det blir sendt reklamer for speaker.no på jetix. Jeg syns vi hadde vel mye unger som vel. Var unger all around, men nå blir det vel. Sånn mye verre. Blir det ikke?
Shikaru Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Bra været ikke er så ille i dag. Nå tørker det jo på bakken og greier.
Kibs Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jo, Nie. Sannsynligvis. Synes alle født i 1990 eller senere burde utestenges. Shikaru: Du mener at sneen smelter... =/
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 90-modellene er tøffe. Og jeg skal ærlige innrømme at jeg har nektet å tro minst tre 92-modeller når de fortalte hva de var, i den tro at de var minst 20. Men på den annen side har jeg nektet å tro minst like mange i den tro at de kunne da umulig være eldre enn 11. Og siden vi har snakket en del om USA i det siste:
Anbefalte innlegg