b-real Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 svensk är kvalmende! Sikker på at du vil påbegynne det der igjen i dag? Du tapte dugelig i går
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Svensk går ikke under god smak! ikke sant folkens? Helt enig. =D Så flott vi er enige alle sammen. en litt løs person halveis ute av skapet Jeg er ikke løs, og helt ut av skapet! U PHAIL! =D Dobbel !
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Pfft. Hun e-stalker meg som en gal, men har ingen bakdør plantet enda. (så vidt jeg vet) Du skal jo ikke vite sånt.
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 ei svensk øres ut som diare norsk Jeg Hater deg. Du er ikke snill
b-real Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ro ned quote-bruken folks. Greit at dere har det artig men slett litt quotes da
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sikker på at du vil påbegynne det der igjen i dag? Du tapte dugelig i går Nei, jeg vant. Jeg bare lot dere tro at dere vant. =D
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 ei svensk øres ut som diare norsk Jeg liker deg. question: is it allowed to run?
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Pfft. Hun e-stalker meg som en gal, men har ingen bakdør plantet enda. (så vidt jeg vet) Du skal jo ikke vite sånt. Ikke finn deg i det der. Start egentrening med noen andre enn han.
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Dansk går ikke under god smak! ikke sant folkens? Helt enig. =D Så flott vi er enige alle sammen. en litt løs person halveis ute av skapet Jeg er løs, og helt ut av skapet! U PHAIL! =D Dobbel ! hæ?
Addan Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg aner ikke hva dere snakker om men jeg vil også qoute. Gruppepresset ble for stort. Endret 8. april 2008 av b-real fjernet unødvendig quoting
b-real Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Nei, jeg vant. Jeg bare lot dere tro at dere vant. =DIgnorance is bliss (elns ) *vinke til alle ukjente som sitter å spionerer på det vi skriver*
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 question: is it allowed to run? Ja-a, men dnfk har en magnetisk tiltrekningskraft, og jeg skal stå og vente på deg når du kommer tilbake. =D
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ikke finn deg i det der. Start egentrening med noen andre enn han. I will. Basslæreren min hadde en god ide ang. egentreningen min. Tror det kan bli gøy.
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 *vinke til alle ukjente som sitter å spionerer på det vi skriver* Voldsomt så oppmerksomhetssyk du var i dag, da.
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Nå har jeg sittet og forfattet en bursdagshilsen til 16-årsdagen min. Egentlig et litt genialt påfunn.
b-real Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jeg er forviret "forvirret? Ikkje etter neste episode av Forviklingar!" X_x God gammel tv-underholdning.
Anbefalte innlegg