Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Seriøst nå begynner jeg å tro at du og Schnell er samme person.. Må vi ta opp att den debatten der? Den gjekk ut på dato for fleire månader sidan! Det vart faktisk bevist at vi ikkje er same person Flaks..
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Er ikkje so rart om Schnell hatar menneske viss alle venene hans er på same måten som dykk! Er ikke sårart vennene oppfører seg som oss om han oppfører seg slik i face2face, liksom. Du tenker på Schnell right ? Håhå, ikke trekk hastige konklusjoner nå.
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Seriøst nå begynner jeg å tro at du og Schnell er samme person.. Må vi ta opp att den debatten der? Den gjekk ut på dato for fleire månader sidan! Det vart faktisk bevist at vi ikkje er same person Proxy? Ipchange? fail?
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få en bruker utestengt på livstid via en "underskriftskampanje"? Hvis ikke, vil jeg oppfinne det. Du tenker på Schnell right ? Er ikkje so rart om Schnell hatar menneske viss alle venene hans er på same måten som dykk! Seriøst nå begynner jeg å tro at du og Schnell er samme person.. Håks... Den var faktisk ikke så dum Men om ikke det er det.. beklager for eventuelle sårede følelser kalvegodt Du tenker på Schnell right ? Tja... Nå begynner jeg å føle meg litt i faresonen
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Du tenker på Schnell right ? Tja... Jeg skriver gjerne under der. For nå har han gått alt for langt. Det var litt morsomt i starten. Men ikke nå lengre. kva meiner duu? kva som er "morsomt" med det eg skriv? greitt nok du ikkje er einig, men du treng ikkje hånleggjer og le av det fan eg vert forbanna
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ville ha sagt kanskje 4 eller 5 episoder da.. 15 hadde blitt litt for drøyt for meg ihvertfall.Får håpe du får se noen bra episoder da.. Da jeg snuste litt på det så ble jeg bare skuffet.. Ble så forvirret da en stakkar med rødt hår ble kidnappet og sugd livskraften ut av.. Merklige greier.. Men der var noe som så ut som et badass monster da.. Det kunne vært morsomt å sett når det var ferdig.. 15 episoder? Jizz..det er jo sånn minst 200 episoder i første delen av Naruto jo oO Er det mulig å få en bruker utestengt på livstid via en "underskriftskampanje"? Hvis ikke, vil jeg oppfinne det. Nei, benytt heller ignore-funksjonen. Fungere ganske bra
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Du tenker på Schnell right ? Tja... Jeg skriver gjerne under der. For nå har han gått alt for langt. Det var litt morsomt i starten. Men ikke nå lengre. kva meiner duu? kva som er "morsomt" med det eg skriv? greitt nok du ikkje er einig, men du treng ikkje hånleggjer og le av det fan eg vert forbanna Du var så dum at det var morsomt i starten, men nå er du bare out of date..
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Proxy?Ipchange? fail? Kamerater som troller i fellesskap? Selv tror jeg ikke de er samme person, Kalvegodt har noe mellom øra som Schnell ser ut til å mangle. Det inkluderer intelligens og fornuft.
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Proxy?Ipchange? fail? Kamerater som troller i fellesskap? Selv tror jeg ikke de er samme person, Kalvegodt har noe mellom øra som Schnell ser ut til å mangle. Det inkluderer intelligens og fornuft. Vær gang jeg ser Kalvegodt sitt nick, så tenker jeg på kalve kjøtt, med brun saus. <3
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 dykk dreg jo alle bønder over ein kam berre fordi meg og kalvegodt er bønder, betyr det ikkje me er same person faktisk greitt nok det kun fins 2,5 % bønder i noreg, men det blir fkatisk ein del av 4,5 mill menneskjer!!
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Og...har dere problemer med noen så ta det opp med vedkommende på en høflig måte via PM eller lignende...
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 dykk dreg jo alle bønder over ein kam berre fordi meg og kalvegodt er bønder, betyr det ikkje me er same person faktisk greitt nok det kun fins 2,5 % bønder i noreg, men det blir fkatisk ein del av 4,5 mill menneskjer!! Ay ay, jeg har vokst opp på gard..
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Ville ha sagt kanskje 4 eller 5 episoder da.. 15 hadde blitt litt for drøyt for meg ihvertfall.Får håpe du får se noen bra episoder da.. Da jeg snuste litt på det så ble jeg bare skuffet.. Ble så forvirret da en stakkar med rødt hår ble kidnappet og sugd livskraften ut av.. Merklige greier.. Men der var noe som så ut som et badass monster da.. Det kunne vært morsomt å sett når det var ferdig.. 15 episoder? Jizz..det er jo sånn minst 200 episoder i første delen av Naruto jo oO Må man se en viss prosentandel da? Jeg ble jo pisslei etter de få episodene jeg så.. Edit: Jeg har også vokst opp på en gård om noen lurte. Endret 5. april 2008 av Petersk91
Espen pai Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 espenpai: eg skal ikkje bo i sogen, eg skal bo på finmarksvidda, det er over tregrensa! som sagt skal eg bli reinbonde, og eg håpar det ikkje bur andre menneskjer der ja Finnmarksvidda ligger på 300 til 500 meter over havet... tar jeg ikke feil, så er tregrensa ett lite stykke over det
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Må man se en viss prosentandel da? Jeg ble jo pisslei etter de få episodene jeg så..Tja...du må iallefall se til de har begynt på kampene der de skal gå et lvl høyre opp en det de var i starten. Husker ikke hva tittelen på hva de kunne bli var men etter det så er det bare ufattelig kos
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 dykk dreg jo alle bønder over ein kam berre fordi meg og kalvegodt er bønder, betyr det ikkje me er same person faktisk greitt nok det kun fins 2,5 % bønder i noreg, men det blir fkatisk ein del av 4,5 mill menneskjer!! Du tar alle folk under en kam. Den som du kaller "Byfolk-kammen" Skulle gjerne vist deg mine flotte-kreative ord, men det er visst imot reglene.
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 dykk dreg jo alle bønder over ein kam berre fordi meg og kalvegodt er bønder, betyr det ikkje me er same person faktisk greitt nok det kun fins 2,5 % bønder i noreg, men det blir fkatisk ein del av 4,5 mill menneskjer!! Ay ay, jeg har vokst opp på gard.. kanskje me er same peron då!!! Espen pai: hææ?? er du sikker?? fan ass trudde berre det var langstrakte vidder og fjell... jaja greitt med litt skog og, eg er glad i all natur!!
Douglas Quaid Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Schjellin, du hadde jo eit heilt anna syn på saka i gamle dagar: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10562051
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Schjellin, du hadde jo eit heilt anna syn på saka i gamle dagar:https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10562051 Ja i know. Det var bare en spøk tidligere i tråden vist du ikke tok den. Men da beklager jeg ..
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Du tar alle folk under en kam. Den som du kaller "Byfolk-kammen"Skulle gjerne vist deg mine flotte-kreative ord, men det er visst imot reglene. Nei han har jo lov til det..han er jo fra "landet" selv så
Anbefalte innlegg