Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nie: Du må jo jatte med dem rett etterpå og si "Neeeeeeida". :p

Ja-a, men etter en tid sluttet det å virke. :p

Du får se lyst på det :) de er ivartfall ærlige :p

Alt har en lys side, gitt. :wee:

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg bort røde øyne i Photoshop? Fant ett verktøy for det en gang før, men nå er den borte :(

edit: Glem det... fant selv :)

Endret av Espen pai
Skrevet

Hallo, jeg har, etter en lang og morsom nynorsk-skrivende periode, gått tilbake til bokmålen. Det har vært utrolig lærerikt å skrive nynorsk, og jeg syns det har vært veldig gøy òg. Nå har jeg bestemt meg for å vende tilbake til mitt opprinnelige skriftspråk, bokmål. Det er deilig å skrive som mitt gamle jeg igjen, men sier ikke at det ikke har vært deilig å skrive nynorsk. Kanskje jeg legger om tilbake til nynorsk igjen, en gang i framtiden.

Hva gjør dere med?

Skrevet
Hallo, jeg har, etter en lang og morsom nynorsk-skrivende periode, gått tilbake til bokmålen. Det har vært utrolig lærerikt å skrive nynorsk, og jeg syns det har vært veldig gøy òg. Nå har jeg bestemt meg for å vende tilbake til mitt opprinnelige skriftspråk, bokmål. Det er deilig å skrive som mitt gamle jeg igjen, men sier ikke at det ikke har vært deilig å skrive nynorsk. Kanskje jeg legger om tilbake til nynorsk igjen, en gang i framtiden.

Hva gjør dere med?

:love:

Underpants.

Skrevet

Noe er galt med hodet mitt.

Nå er det feil av Underpants å skrive bokmål. xD

Han er blitt nynorsk i mitt hode, ble jo utrolig flink mot slutten også. ^^

Men, for guds skyld, Underpants, velkommen tilbake som bokmåling. =D

Skrevet

Hva gjør dere med?

Skuffa :(

Skrevet

Hva gjør dere med?

Stolt! :)

Fixed :dremel:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...