Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nødvendigvis. De nyere typene har visstnok bare et lite rødt lys som blinker hvis man ser det. Har visst vært reaksjoner på at det har vært alt for vanskelig å legge merke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må vente et par-tre uker på eventuelle brev fra Politiet. Det tar litt tid, for de skal også sjekke bilde av deg opp mot bildet fra fotoboksen.

Skrevet

Apropos stalking, har dere også hørt at seriemordere har et hemmelig ønske om å bli tatt, og at selv de mest forsiktige seriemordere derfor blir uforsiktige med "vilje"? Jeg tror de er ensomme og trenger noen til å holde rundt seg og se dem.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Apropos stalking, har dere også hørt at seriemordere har et hemmelig ønske om å bli tatt, og at selv de mest forsiktige seriemordere derfor blir uforsiktige med "vilje"? Jeg tror de er ensomme og trenger noen til å holde rundt seg og se dem.

det hjalp :) :) :) :)

siden han sender med fullt navn og greier

Skrevet (endret)

Hva mener du?

Edit: Du mente at stalkeren vil bli tatt? Jeg mente mer motsatt, at folk legger ut for mye detaljer fordi de vil stalkes. I guess it works both ways.

Endret av Tåkelur
Skrevet

Jeg har avbestilt hele tv-abo.

Det skjønner jeg godt. Mye bedre med Netflix, Viaplay etc.

Er det bare meg som syns "Torsdag kveld fra nydalen" er helt jævlig trist?

Valen-TV er værre.

Har ikke fått sett på det enda. Men tviler ikke på at det minst er like ille.

Skrevet

"Var ikke morsom i det hele tatt" Når har Kristian Valen egentlig vært morsom?

Vel, pappa forguder han av en eller annen merkelig grunn som jeg aldri har forstått...

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Natta ja. Jeg tror jeg gjør det selv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...