b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Er ingen som blir lurt lengre...alt er så opplagt at det er skummelt
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hvis du tar en titt på warnlogen min så ser du at jeg lurte EN i hvertfall, b-real.
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Mye bra musikk på "S" må jeg si ... Skunk Anansie, Smashing Pumpkins, Sonic Youth ...
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Glemte du Skymarshall? Endret 3. april 2008 av L4r5
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Doh..noen som har hatt det travelt ser jeg *fnis* http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2345389.ece Hver tredje sykepleier har vært utsatt for vold. 40 prosent av alle barnevernspedagoger, sosionomer, vernepleiere og velferdsarbeidere ble i løpet av ett år utsatt for vold og trusler om vold på arbeidsplassen. Slag, spytting, trusler med sakser og kniver er blant voldshendelsene det rapporteres om. Det kommer frem av en gjennomgang Aftenposten har gjort av tall og hendelser som blir innrapportert til de ulike yrkesgruppenes fagforeninger. Vel døøøø...no shait Glemte du Skymarshall? Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork...
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2345389.eceHver tredje sykepleier har vært utsatt for vold. 40 prosent av alle barnevernspedagoger, sosionomer, vernepleiere og velferdsarbeidere ble i løpet av ett år utsatt for vold og trusler om vold på arbeidsplassen. Slag, spytting, trusler med sakser og kniver er blant voldshendelsene det rapporteres om. Det kommer frem av en gjennomgang Aftenposten har gjort av tall og hendelser som blir innrapportert til de ulike yrkesgruppenes fagforeninger. Vel døøøø...no shait Det søstra mi klager mest på er de gamle grisene som klår. Hu har kjeftamentet i behold da så de får visst høre det.
Underpants Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Eg skreiv i nicket mitt på MSN at eg skulle bli far, og det var faktisk noen som gjekk på'n. Dumme folk, eg sa eg hadde smelt ein sjuendeklassing på tjukka på ein fest i vinterferien, og at eg fekk vite at ho var gravid no. Det er så mange dumme folk.
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Altså, jeg vet at det er mye annen herlig musikk på S også, men dette var nå det jeg satt og hørte på nå Sånn sett har vi Solid Base også, og Spice Girls ^^
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Heter det ikke Gatorade? Og den originale Aquarius er tusen ganger bedre ... Særlig på burk
Iverfar Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) pff, jeg skrev feil med vilje. Gatorade Rain med Kiwi/Jordbær-smak er jo the shizzle, men savner hvit Aquarius!:> Endret 3. april 2008 av Iver.th
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Det søstra mi klager mest på er de gamle grisene som klår. Hu har kjeftamentet i behold da så de får visst høre det. Seff...når det kommer ei ung og uskyldig ungjente (forhold til deg selv...) ville ikke du også ha klådd litt? Altså, jeg vet at det er mye annen herlig musikk på S også, men dette var nå det jeg satt og hørte på nå Sånn sett har vi Solid Base også, og Spice Girls ^^ Trodde du snakket om musikk her Liquid Tension Experiment - Acid Rain f.eks..
Iverfar Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Dere nevnte ikke Soulja Boy og Sean Kingston, ikke noe er som amerikansk listehiphop Edit; Glemte Sichelle, Norges stolthet Endret 3. april 2008 av Iver.th
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Så det en har nevnt til nå er amerikansk liste-shait? oO
Iverfar Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Så det en har nevnt til nå er amerikansk liste-shait? oO Trudde vi snakket om kvalitetsmusikk på "S" Ingen nekter vel for at Sichelle med den orginale låte "fuck deg" er bra?=((
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Aldri hatt helt sansen for Satyricon egentlig. Blir et steg over grensa....eller.no *danse* Jeg fant Insense singelen jeg kjøpte på Rock Mot Rus Messhugga-lignende...var wicked elsk
Anbefalte innlegg