Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Langdon, derimot... Han satser på å legge seg særdeles tidlig i kveld, som følge en bedrøvelig gårsdagsnatt. :(

Endret av Langdon
Skrevet

ʇʇɐusƃɐpsɹåƃ ƃılǝʌøɹpǝq uǝ ǝƃløɟ ɯos `plǝʌʞ ı ƃılpıʇ sǝlǝpɹæs ƃǝs ǝƃƃǝl å åd ɹǝsʇɐs uɐɥ ˙˙˙ʇoɯıɹǝp `uopƃuɐ

Skrevet (endret)

UTF-8 standarden kan visst gjøre mye rart.

ṡṉøḋïģε ṡαќεɾ øģ ṃαṡṡε ќαќεɾ

Endret av Bytex
Skrevet

ʇʇɐusƃɐpsɹåƃ ƃılǝʌøɹpǝq uǝ ǝƃløɟ ɯos `plǝʌʞ ı ƃılpıʇ sǝlǝpɹæs ƃǝs ǝƃƃǝl å åd ɹǝsʇɐs uɐɥ ˙˙˙ʇoɯıɹǝp `uopƃuɐ

Haha, kult :p

Skrevet

Gud, dagen i dag har vært ganske lang. Er vel på tide og kose seg med iskald urge, pizza og Final Fantasy VII snart. :love:

Skrevet

Nja, tror jeg går for pizza, iskald urge og Final Fantasy VII. RImelig magisk spill, for å si det mildt. Alt er perfeksjonert. Gameplay, historie, soundtrack, karakterdesign, osv. Alt, alt!

Gjest medlem-1432
Skrevet

Sitter inne med en pils og venter på at dippen til potetgullet skal bli ferdig. :wee:

Skrevet

Jeg kan tenke meg en hel del bedre, men en røyk kan være rimelig greit en sjelden gang jeg har fått i meg alt for mye å drikke.

Skrevet

Sitter og skal bestille hotell i NY.

Prøver også å finne ut hvordan jeg skal komme meg til hotellet :p

Forhåpentligvis så får jeg sovet på flyet og det ikke er for lang kø i immigration, da klarer jeg vel å ta det litt med ro og ta det som det kommer.

Skrevet

Ta det med en klype salt da, folkens.

Sitter og skal bestille hotell i NY.

Prøver også å finne ut hvordan jeg skal komme meg til hotellet :p

Forhåpentligvis så får jeg sovet på flyet og det ikke er for lang kø i immigration, da klarer jeg vel å ta det litt med ro og ta det som det kommer.

Om du lander på JFK er toget til Grand Central Terminal + cab veldig greit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...