Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Slimda nå må du ikke skremme bort små jentene her! Er faktisk noen av oss som forsatt er innenfor moralsk alder hva sjekking av smårips gjelder 2
Petter Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Som er 10 år yngre enn deg? Når man blir så gammel som slimda er jenter som er 10 år yngre snart lovelig og da kan man se på de
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Som er 10 år yngre enn deg? Er det noe galt i å se? Kroppen er jo like velutviklet som enhver annen voksen jente.
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Neida, sier ikke at det er noe galt i det. Gjør sikkert det samme selv når jeg kommer på din alder 1
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Slimda nå må du ikke skremme bort små jentene her! Er faktisk noen av oss som forsatt er innenfor moralsk alder hva sjekking av smårips gjelder Jeg skremmer ikke bort jentene. De blir tiltrukket av min voksne holdning og ærlighet. Samt min goatee. Når man blir så gammel som slimda er jenter som er 10 år yngre snart lovelig og da kan man se på de Kan se på de selv om de er under 16, vet du. Skal man først gå lengre, er derimot "lovlig" svært aktuelt.
Vowels Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Alle burde laste ned dette albumet: http://the-weeknd.com/ http://www.youtube.com/watch?v=x9tKM2X-kqs&feature=player_embedded 1
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Neida, sier ikke at det er noe galt i det. Gjør sikkert det samme selv når jeg kommer på din alder Uff, da er jeg midt i 30-tallet. Skummelt å tenke på. Alle burde laste ned dette albumet: http://the-weeknd.com/ Hvorfor må vi laste det ned?
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvis jeg skulle se på noen jenter som var 10 år yngre enn meg hadde jeg havnet i fengsel. 1
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Slimda nå må du ikke skremme bort små jentene her! Er faktisk noen av oss som forsatt er innenfor moralsk alder hva sjekking av smårips gjelder Jeg skremmer ikke bort jentene. De blir tiltrukket av min voksne holdning og ærlighet. Samt min goatee. Skal ikke skryte på meg modenhet, da jeg ser på meg som ganske barnslig, men tidvis så tror jeg vi sitter i samme båt. Fordi jeg har enda til gode å se din modenhet
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hadde jeg begynt og siklet etter 15 årige gutter hadde jeg blitt litt redd.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvis jeg skulle se på noen jenter som var 10 år yngre enn meg hadde jeg havnet i fengsel. mmmmmmMMMM fresh meat!
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Er du så ung, Slimda? Jeg er 24, blir 25. Skal ikke skryte på meg modenhet, da jeg ser på meg som ganske barnslig, men tidvis så tror jeg vi sitter i samme båt. Fordi jeg har enda til gode å se din modenhet Du ser ikke godt nok. 1
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvem er det som har så fritids og plusser alle innleggene mine? 3
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvem er det som har så fritids og plusser alle innleggene mine? Angående dette, så vil jeg bare informer om at personen skal få lov til å pluss meg! 1
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jaja, er jo hyggelig med plusser og sånt, men det gjør at de jeg faktisk kunne fått en pluss på, ikke blir så spesielle likevel 2
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne at plussemafian angriper meg igjen, slik jeg igjen kommer på topp-5-listen over plusser på diskusjon.no. Tror jeg har falt litt etter høst ifjor. 2
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Tror jeg ligger på topp fem, i og med at alle innleggene jeg skriver er informative, vittige og geniale. 2
Anbefalte innlegg