Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er en Devon Rex? :p

Oh well, jeg er solbrent, dehydrert, har fått flere fregner og litt tan. Med andre ord er jeg svært fornøyd med dagen. :D

En dinosaur-katt :) Neida, det er en katterase med merkelig men veldig søt pels..

Skrevet

Hva i all verden er en Devon Rex? :p

Oh well, jeg er solbrent, dehydrert, har fått flere fregner og litt tan. Med andre ord er jeg svært fornøyd med dagen. :D

En dinosaur-katt :) Neida, det er en katterase med merkelig men veldig søt pels..

Kult! :D

Skrevet

Mhm, drakk billig-vin fra Sverige. 60kr litern. Hvordan står det til på TG?

Ingenting er som fattigmanns-alkisvin. I Danmark selger de sånn 3 pappkartonger med vin til 40kr. Hadde en av mine første fyllaer på det.

Skrevet

Jeg har en flaske musserende, så kvelden er reddet. Jeg må spare på kreftene, for snart er det russetid. Målet er å drikke leveren i senk.

Skrevet

Er kos her i alicante i spania. Husker ikke akkurat navnet paa omradet vi er i, men whatever;p Er jevlig mange briter her da - vet ikke helt hvorfor. Kjekt aa vere litt paa nettet, dumt en maa paa en butikk sm har en pc med internett for slikt dog.

Skrevet

Er kos her i alicante i spania. Husker ikke akkurat navnet paa omradet vi er i, men whatever;p Er jevlig mange briter her da - vet ikke helt hvorfor. Kjekt aa vere litt paa nettet, dumt en maa paa en butikk sm har en pc med internett for slikt dog.

Du skal bare være glad du ikke er i Benidorm, en by noen kilometer unna. Det er ikke en eneste spanjol der, bare svette, solbrente, bleikfeite, snuklipte, frekke engelskmenn i bar overkropp / fotballskjorte.

Skrevet (endret)

I see. Vell, glad jeg ikke er der da:p De britene som er her, er greie dem. Men, synes naa fremdeles det er litt for mange briter :p Glad jeg ikke har mott noen frekke enda, men men. Skal stille naa, snakkes :p

Hm, er faktisk en irsk pub her;p

Endret av Quakecry
Skrevet

Jeg skal prøve og få med meg noen kompiser til La Manga i år, vi har prata om det lenge nå, men folk er enten for opptatt med jobb, for opptatt med skole eller har ikke råd til å bare stikke av et par uker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...