Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

jeg kjeder meg. Og det er ikke aktivitet i bannetråden heller. what to do, to do.

Skrevet

Nei. :( La meg klokka 5, fikk ikke sove før i sjutiden, og våknet igjen klokka halv 11. Lå da en times tid i senga og prøvde å få sove igjen, men den gang ei.

Skrevet

nope... høyreskuldra mi, og store deler av resten av meg verker som fy... Advarsel til alle: Ikke stup kråke sammen med hesten når du sitter på hesteryggen. Det gjør vondt.

Skrevet

Jeg har det fantastisk. Poppa en sovepille rundt midnatt, sovnet fem, våknet ni, sovnet igjen, våknet elleve, sovnet igjen og sto opp nå.

I dag skal jeg kjøpe is, og lage pizza. Blir win. :D

Må kjøpe mer melk også. Synd det koster så dømrade mye for den laktosefrie.

Morn, Sjur. Jeg er rastløs, og har ingenting å gjøre på. Så litt liv i kaféen hadde ikke vært å forakte.

Sorry frøken, jeg tenkte å forsvinne tilbake til Something Awful og World of Tanks. Sannsynligvis mens jeg ser mer Stargate SG-1, men er usikker på sistnevnte, for det fungerer jævlig bra å dundre Pink Floyd også. :p

Skrevet

Ooh, og så skal jeg kjempe med meg selv og ikke rette på alle de håpløse folkene som kommenterer på bloggen til søss.

Det var ille nok før, nå blir det bare verre og verre. Skulle ikke tro noen av de som kommenterer på bloggen hennes kan norsk grammatikk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...