Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg liker øl. Drikker mye av det. Men blir litt kjedelig i lengden?

Nei.

Derfor jeg er gått over til Gin&Tonic.

Vi får kolonisere verden en gang.

Ja, jeg har jo bodd i kolonistater en gang, så hver gang jeg er ute i verden bestiller jeg Gin&Tonic, omtaler de innnfødte som "locals" og spiser aldri deres mat, kun på Foreign Colonials Club (FCC). Jeg har 2 indere som i skrivende stund, veksler på å skrive innleggene mine på diskusjon.no.

Nei, men seriøst Gin&Tonic er svært bra for helsen. Holder unna malariamyggen her i Oslo.

Skrevet

Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall :p

Det er stygg dyrt da :p

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg finner det på polet her og da nå som jeg har kommet til en litt større plass. Hadde det ikke på polet i Kristiansund ihvertfall :p

Koster å være storkar med rusbrus vettu. :!:

Skrevet

Når jeg blir "voksen" skal jeg sitte i et U-land og drikke GT dagen lang.

Helst sub-sahara, men east-Asia går også.

Hva sier du til å sette igang et militärt kupp på et land i denne regionen? Du kan godt få være diktator, men jeg skal være general.

Skrevet

Koster å være storkar med rusbrus vettu. laugh.gif

Er jo faktisk dyrt i utlandet også :p Storkar viss du spanderer på damene ;)

Skrevet (endret)

Koster å være storkar med rusbrus vettu. laugh.gif

Er jo faktisk dyrt i utlandet også :p Storkar viss du spanderer på damene ;)

ikke hvis du eier utlandet :cool:

Edit:

Har du spilt Tropico serien Mchansern?

Endret av Sebbe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...